برآورد ۳ میلیارد تومان خسارت سیل به زیرساخت‌های شهری

شهردار برف‌انبار گفت: سیلاب مردادماه سال جاری، سه میلیارد تومان به زیرساخت‌های شهری ازجمله پل‌ها، درختان و پارک ساحلی خسارت وارد کرده و تاکنون اعتباری برای بازسازی خسارت‌های ناشی از سیل تخصیص داده نشده است.

حمیدرضا شریعتی‌نیا در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به برنامه شهرداری برای کسب درآمد پایدار، اظهار کرد: کسب درآمد پایدار منوط به ایجاد کارخانه سنگ‌شکن در شهر است، اما به دلیل جاذبه گردشگری و وجود زمین‌های کشاورزی در حریم شهر و نبود زمین ملی، امکان احداث واحد تولیدی درآمدزا وجود ندارد.

وی با بیان اینکه مهم‌ترین اولویت شهرداری در بخش عمرانی ساخت تالار در شهر است، افزود: زیرساخت‌های شهری فراهم شده و در بخش گردشگری با توجه به گسترش شهر، احداث تالار نیاز است و شهرداری باید در این راستا اقدام کند.

شهردار برف‌انبار با بیان اینکه مهم‌ترین اولویت شهرداری در بخش عمرانی ساخت تالار است، خاطرنشان کرد: شهرداری برف‌انبار در راستای مقابله با سیل اقدام به ایجاد مسیل کرده است.

شریعتی‌نیا تصریح کرد: سیلاب مردادماه سال جاری، سه میلیارد تومان به زیرساخت‌های شهری ازجمله پل‌ها، درختان و پارک ساحلی خسارت وارد کرده و تاکنون هیچ اعتباری برای بازسازی خسارت‌های ناشی از سیل تخصیص داده نشده است.

وی گفت: در بخش زیباسازی و ساماندهی مبلمان شهری ۶۰ میلیون تومان هزینه شده است.

به گزارش ایمنا، برف‌انبار براساس سرشماری سال ۱۳۹۵، پنج هزار و ۳۸۲ نفر جمعیت دارد، این شهر در قسمت شرقی شهرستان فریدون‌شهر و در ورودی شهرستان قرار دارد.

کد خبر 613081

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.