طرح امن‌سازی باید در شهرداری پیاده‌ شود

مدیرعامل سازمان فاوای شهرداری اصفهان گفت: در راستای اجرای گام‌های امنیتی مرکز افتای ریاست‌جمهوری، طرح امن‌سازی را باید با قوت بیشتری در شهرداری پیاده‌سازی کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سیدحمیدرضا ابطحی در جلسه هم‌اندیشی که با حضور کارشناسان فناوری اطلاعات معاونت‌ها، مناطق و سازمان‌های شهرداری اصفهان به میزبانی منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان برگزار شد، با اشاره به اهمیت امنیت سایبری و دغدغه‌های موجود، به بیان اقدامات انجام شده در یک سال اخیر در حوزه امنیت سایبری پرداخت و اظهار کرد: در راستای اجرای گام‌های امنیتی مرکز افتای ریاست‌جمهوری، طرح امن‌سازی را باید با قوت بیشتری در شهرداری پیاده‌سازی کرد.

وی با اشاره به الزامات امنیتی سایبری، به ذکر درخواست‌های سازمان فاوا از دیگر حوزه‌ها پرداخت.

در ابتدای این جلسه هم‌اندیشی، مصطفی اعتصامی، مدیرکل نوسازی و تحول اداری شهرداری اصفهان نکاتی را در مورد لزوم هماهنگی‌های بیشتر حوزه‌های فناوری اطلاعات شهرداری اصفهان و توجه به ارتقای جایگاه فناوری اطلاعات و کارشناسان آن در مناطق و سازمان‌ها مطرح کرد.

وی همچنین کلیاتی را نیز در مورد برنامه‌های مورد نیاز جهت تدوین بودجه سال ۱۴۰۲ ارائه کرد.

به گزارش ایمنا، در پایان جلسه، کارشناسان و مسئولان فناوری اطلاعات ضمن بیان نظرات خود، پیشنهادها و راهکارهایی را جهت بهبود وضعیت امنیت سایبری و ارتباطات بهتر و بیشتر با معاونت برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی همچنین سازمان فاوا مطرح کردند.

کد خبر 613069

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.