پروژه‌های زودبازده جزو مهم‌ترین و اولین مصوبات شورای ششم مشهد است

عضو شورای اسلامی شهر مشهد گفت: پروژه‌های زودبازده، جزو مهم‌ترین و اولین مصوبات شورای ششم بوده است که با نگاه عدالت‌محور و توجه ویژه به حاشیه شهر و محلات با هدف بازآفرینی در دستورکار قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حسین حسامی امروز _سه‌شنبه بیست و ششم مهرماه_ در بازدید از پروژه‌های زودبازده منطقه دو شهرداری مشهد، اظهار کرد: بر اساس بازدیدهای انجام شده و گزارش‌های دریافتی، در شهرداری منطقه دو چندین پروژه زودبازده تعریف شده است که ارزش آنها حدود ۱۱۰ میلیارد تومان ارزیابی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه پروژه‌های زودبازده، جزو مهم‌ترین و اولین مصوبات شورای ششم بوده و با نگاه توسعه، عدالت‌محوری و توجه ویژه به حاشیه شهر و محلات با هدف بازآفرینی در دستورکار قرار گرفته است، ادامه داد: در منطقه دو، برای هر محله پروژه‌هایی به ارزش ۱۰ میلیارد تومان تعریف شده که برگرفته از نگاه و نیاز شهروندان بوده و این مردم‌محوری، نکته قابل توجهی است.

عضو شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه منطقه دو یکی از بزرگ‌ترین مناطق شهرداری مشهد است، گفت: زیرساخت‌های گوناگون عمرانی، فرهنگی و اجتماعی یکی از مؤلفه‌های این منطقه است، شهرداری منطقه دو پروژه‌های خوبی را برای شهروندان منطقه در نظر گرفته که به طور مستقیم از شورای اجتماعی محلات، مساجد و کانون‌های فرهنگی منطقه احصای نیاز انجام شده است.

وی تصریح کرد: طی بازدید و مشاهدات به عمل آمده پیشرفت فیزیکی خوبی در پروژه‌های زودبازده انجام شده است و امیدواریم با تلاش همکارانمان با سرعت بیشتری این پروژه‌ها به اتمام برسد تا شهروندان منطقه دو از فواید این پروژه‌ها بهره‌مند شوند.

حسامی اضافه کرد: پروژه‌های زودبازده و اعتمادساز یکی از طرح‌هایی بود که برای اولین بار در مشهد اجرا شد و مزیت آن این بود که شهروندان بر اساس نیازمندی‌های خود در تعریف این پروژه‌ها سهیم باشند.

کد خبر 613014

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.