مسئولان به توصیه‌ها و منویات مقام معظم رهبری (مدظله) عمل کنند

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: اگر دستگاه‌ها و مسئولان به توصیه‌ها و منویات مقام معظم رهبری (مدظله) عمل کنند به طور قطعی بسترسازی‌های دشمنان و نقشه‌ آنها در نطفه از بین خواهد رفت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، احمد صادقی امروز _سه‌شنبه بیست و ششم مهرماه_ در نود و هشتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به حوادث اخیر طی تذکری، اظهار کرد: در روزهای گذشته اتفاقاتی افتاد که قلب ما را نیز به درد آورد، از فوت مهسا امینی که مانند دختر همه ما بود ناراحت شدیم و این حادثه دل تمام شهروندان ایران زمین را آزرد و همان‌طور که ریاست جمهور در همان لحظات اولیه این حادثه، خواستار پیگیری ویژه و مشخص شدن ابعاد حادثه بودند، اعضای شورای اسلامی شهر نیز این درخواست را داشتند؛ اما بعد از چند روز دشمنان انقلاب اسلامی که سال‌ها است در صدد توطئه‌چینی علیه نظام مقدس‌مان هستند، فضای کشور را ملتهب کردند. البته در بروز این حوادث بسترسازی‌هایی در طول این سال‌ها انجام داده بودند تا در موقع لزوم بر این امواج متلاطم، موج سواری کنند.

وی ادامه داد: اگر دستگاه‌ها و مسئولان به توصیه‌ها و منویات مقام معظم رهبری (مدظله) عمل کنند به طور قطعی بسترسازی‌های دشمنان و نقشه آنها در نطفه از بین خواهد رفت.

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله) در مراسم ارتحال امام (ره) در ۱۴ خرداد سال جاری با بصیرتی که داشتند چنین حوادثی را پیش‌بینی می‌کردند و توصیه‌هایی داشتند که اگر این توصیه‌ها نصب‌العین مسئولان شود، بسیاری از مشکلات رفع خواهد شد یا اینکه مشکلی به وجود نخواهد آمد.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری (مدظله) و توصیه‌هایی که به مسئولان و دستگاه‌های فرهنگی داشتند، افزود: معظم له در ۱۴ خرداد سال جاری تاکید داشتند که شناخت امام خمینی (ره) که امام دیروز و امروز و فردای ملت ایران است، اصل انکارنشدنی است و نسل جوان و هوشمند کنونی برای اداره آینده کشور و رساندن ملت به قله‌های پرشکوه به نرم‌افزاری مطمئن، جامع، شتاب‌دهنده و تحول‌آفرین یعنی درس‌ها، گفتار و رفتار امام راحل نیاز دارند.

کد خبر 612931

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.