بنزما ترکیبی از زیدان و رونالدو است!

پس از فتح توپ طلا ۲۰۲۲ توسط کریم بنزما،‌ رئیس رئال‌مادرید نظر خود را در این خصوص بیان کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، پس از اینکه ستاره رئال‌مادرید برنده توپ طلا شد، فلورنتینو پرز گفت «کریم بنزما» ترکیبی از رونالدو نازاریو و زین‌الدین زیدان است.

رئیس رئال مادرید نظر خود را درمورد کسب توپ طلا توسط بنزما که برای اولین بار و پس از زدن ۴۴ گل در ۴۶ بازی برای رئال مادرید در فصل گذشته، به دست آمده، بیان کرد. پرز معتقد است که مهاجم فرانسوی ویژگی‌های مشابهی با زیدان و رونالدو دارد، ستاره‌هایی که هر دوی آن‌ها در اولین دوره پروژه کهکشانی‌ها در سانتیاگو برنابئو، با رئال قرارداد بسته بودند.

پرز پس از مراسم در پاریس به Cadena Ser گفت: خوشحالم، چراکه در نهایت کریم بنزما به عنوان بهترین بازیکن جهان انتخاب شد، او همان ستاره‌ای است که چند سال گذشته بوده است. او برای مدت‌هاست که استحقاق کسب توپ طلا را داشته است زیرا بهترین بوده است.

رئیس رئال مادرید افزود: او یک شماره ۹ فوق‌العاده است که ترکیبی از رونالدو نازاریو و زین‌الدین زیدان خواهد بود. کریم، در بهترین فرم خود قرار دارد، او مانند زیدان جلو می‌رود و مانند رونالدو به سمت دروازه شوت می‌زند.

پرز همچنین بار دیگر درمورد انتقال احتمالی کیلیان امباپه در میان گزارش‌های جدید مبنی بر اینکه او می‌خواهد در ژانویه پاری سن ژرمن را ترک کند، مورد سوال قرار گرفت.

او گفت: حتی خبر آن را نخواندم. ما قبلاً تابستان خوبی را پشت سر گذاشتیم، بنابراین این موضوع قابل بحث نیست. با تعداد بازیکنان جوانی که داریم، آینده بسیار امیدوارکننده‌ای داریم.»

بنزما پس از گرفتن اولین توپ طلای خود، در دیدار چهارشنبه رئال مادرید با الچه، به دنبال افزایش تعداد گل‌های خود در لالیگا خواهد بود.

کد خبر 612930

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.