نظر نهایی فراکسیون در خصوص وزیر پیشنهادی کار امشب اعلام می‌شود

سخنگوی فراکسیون انقلاب اسلامی از برگزاری اولین جلسه این فراکسیون با صولت مرتضوی، وزیر پیشنهادی کار خبر داد و گفت: نظر فراکسیون درباره وی بعد از رای‌گیری از اعضا اعلام خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ابوالفضل عمویی در خصوص نشست صبح امروز _سه‌شنبه بیست‌وششم مهرماه_ فراکسیون انقلاب اسلامی اظهار کرد: فراکسیون انقلاب اسلامی صبح امروز اولین جلسه خود برای بررسی سوابق و برنامه‌های صولت مرتضوی، برای تصدی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی را برگزار کرد.

وی ادامه داد: در این جلسه، مرتضوی ضمن ارائه خلاصه‌ای از سوابق خود به تبیین محورهای اصلی برنامه‌اش برای تصدی وزارت کار پرداخت. ۱۴ نفر از نمایندگان نیز دیدگاه‌های خود در مورد برنامه‌های وزیر پیشنهادی را مطرح کردند و بر موضوعاتی همچون ضرورت توجه به معیشت بازنشستگان، اولویت دادن به اقشار آسیب‌پذیر از جمله زنان سرپرست خانوار، توجه به جاماندگان از یارانه و تقویت ارتباط وزارت رفاه با نمایندگان تاکید کردند.

عمویی گفت: فراکسیون انقلاب اسلامی عصر امروز نیز جلسه‌ای برای بررسی برنامه‌های وزیر پیشنهادی کار تشکیل خواهد داد. نظر فراکسیون پس از رأی‌گیری از اعضا و پیش از برگزاری جلسه رأی اعتماد در صحن علنی اعلام خواهد شد.

کد خبر 612900

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.