ذوبی‌ها تیم سوم جدول را پایین کشیدند/امتیازات نزدیک تیم‌ها در جدول

هفته ششم رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال کشور جام سردار دل‌ها در شهرهای مختلف برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته ششم لیگ برتر بسکتبال روز گذشته _دوشنبه بیست‌وپنجم مهرماه_ با ۶ دیدار برگزار شد.

تیم بسکتبال شهرداری گرگان مقابل صنایع هرمزگان صف‌آرایی کرد که با نتیجه ۸۵ بر ۵۶ این تیم را شکست داد و با ۹ امتیاز در رده چهارم جدول جای گرفت، صنایع هرمزگان نیز با ۶ امتیاز در رده یازدهم جدول قرار گرفت.

تیم بسکتبال صنعت مس رفسنجان به مصاف کاله رفت که با نتیجه ۷۳ بر ۵۹ بازی را واگذار کرد. مس رفسنجان با هفت امتیاز در رده نهم جدول و کاله با ۱۰ امتیاز در رده دوم جدول جای گرفتند.

تیم بسکتبال ذوب‌آهن اصفهان میزبان نبوغ اراک بود که دوتیم در کوارتر چهارم در امتیاز ۶۶ به تساوی رسیدند و در تایم اضافه، گاندوها با نتیجه ۷۹ بر ۷۴ این تیم را شکست دادند و با ۹ امتیاز در رده پنجم جدول قرار گرفتند. نبوغ اراک هم با ۹ امتیاز به رده هفتم جدول سقوط کرد.

تیم بسکتبال آویژه صنعت پارسامشهد رودرروی مهرام به میدان رفت که با نتیجه ۶۵ بر ۶۴ صدرنشین جدول را شکست داد و با ۱۰ امتیاز در رده سوم جدول جای گرفت، مهرام نیز با ۱۱ امتیاز صدرنشین باقی ماند.

تیم بسکتبال رعد پدافند هوایی مقابل پالایش نفت آبادان به میدان رفت که با نتیجه ۷۷ بر ۶۵ شکست خورد و با ۶ امتیاز در قعر جدول باقی ماند. پالایش نفت آبادان با ۹ امتیاز در رده ششم جدول جای گرفت.

تیم بسکتبال توفارقان آذرشهر به مصاف صنعت مس کرمان رفت که با نتیجه ۶۳ بر ۵۰ شکست خورد؛ توفارقان آذرشهر با هفت امتیاز در رده دهم و صنعت مس کرمان با ۹ امتیاز در رده هشتم جدول قرار گرفتند.

در ادامه جدول لیگ برتر بسکتبال در پایان هفته ششم را مشاهده می‌کنید:

ذوبی‌ها تیم سوم جدول را پایین کشیدند/ امتیازات نزدیک تیم‌ها در جدول

کد خبر 612884

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.