پوچتینو جای اسطوره لیورپول را می‌گیرد!

روزنامه‌های ورزشی امروز کشور انگلیس خبرهای مختلفی را پوشش داده‌اند که خواندن آن خالی از لطف نیست.

به گزارش خبرنگار ایمنا، روزنامه‌های مختلف انگلیسی خبرهای ورزشی این کشور را به صورت روزانه در یک بسته خبری مورد بررسی قرار داده‌اند که از نقل و انتقالات گرفته تا خبرهایی درخصوص سایر رشته‌ها تحت پوشش آن است.

بسته خبری امروز __ سه شنبه بیست‌وششم مهر ۱۴۰۱_ به شرح زیر است:

دیلی تلگراف:

* استون ویلا تلاش خواهد کرد تا مائوریسیو پوچتینو را متقاعد کند تا به این باشگاه بپیوندد و به دنیای مربیگری برگردد، زیرا استیون جرارد چندان مورد اطمینان نیست.

* ولورهمپتون با پیتر بوش، سرمربی سابق بروسیا دورتموند و آژاکس گفت‌وگو ای انجام داده است، زیرا آنها به جستجوهای خود برای یافتن سرمربی جدید ادامه می‌دهند.

* برنتفورد مذاکرات خود را با توماس فرانک سرمربی تیم، بر سر قرارداد جدید آغاز کرده است، علیرغم اینکه او آخرین قرارداد خود را در ژانویه امضا کرد

دیلی میرر:

* دیگو سیمئونه، سرمربی اتلتیکو مادرید، احتمال پیوستن کریستیانو رونالدو به این باشگاه را در میان پیشنهادهایی که ژائو فلیکس ممکن است در عملی متقابل به یونایتد برود، رد کرد.

* فرنکی دی یونگ، هافبک بارسلونا از "رسانه‌ای که با دروغ‌های فراوان" در مورد دستمزدش، در بحبوحه نقل و انتقالات تابستانی، او را به جدایی از آبی و اناری‌ها مرتبط می‌کند، انتقاد کرد.

دیلی اکسپرس:

* پیگیری‌های چلسی برای جذب رافائل لیائو، پس از اینکه رؤسای میلان اعلام کردند که با پدر این بازیکن در مراسم اهدای توپ طلا ملاقات خواهند کرد تا در مورد بستن قرارداد جدید صحبت کنند، به ناامیدی تبدیل شد.

* بر اساس گزارش‌ها، آرسنال "آماده" است تا در ژانویه دو خرید را انجام دهد، البته اگر بازیکنان مناسب در دسترس باشند. ادعا می‌شود که میکل آرتتا در صورت امکان هم هافبک میانی و هم یک وینگر می‌خواهد.

* به لئون کینگ، ستاره رنجرز توصیه شده است که هرگونه انتقال احتمالی به منچستریونایتد و نیوکاسل را رد کند.

* به تاتنهام گفته شده است که فروش هری کین به مبلغ ۸۸ میلیون پوند در تابستان نشان دهنده "تجارت خوب" است زیرا کاپیتان انگلیس با انتقال به چلسی و بایرن مونیخ در مرتبط است.

دیلی میرر:

* لیورپول علاقه مند است فرنکی دی یونگ را از بارسلونا به خدمت بگیرد.

* آنتوان گریزمان پس از بازگشت دائمی خود از بارسلونا به این باشگاه، از هواداران اتلتیکو مادرید طلب بخشش کرد.

* برندان راجرز، سرمربی لسترسیتی، بلافاصله پس از تساوی بدون گل تیمش مقابل کریستال پالاس در روز شنبه گذشته، در نشست خبری پس از بازی شرکت نکرد

سان:

* گزارش شده است که اتلتیکو مادرید وارد رقابت برای جذب لئاندرو تروسارد، ستاره برایتون شده است.

* رابی کین ستاره سابق ایرلند خبر از درگذشت مادرش داد.

تایمز:

* نیمار قرار است روز سه‌شنبه در دادگاه اسپانیا حاضر شود، زیرا با اتهامات کلاهبرداری و فساد روبرو است که دادستان‌ها به دنبال آن،، دو سال زندان و جریمه ۱۰ میلیون یورویی (حدود ۸.۶ میلیون پوند) برای او هستند.

* لیگ برتر انگلیس در حال مذاکره با باشگاه‌ها برای برگزاری یک تورنمنت پیش فصل جدید در ایالات متحده است

ایندیپندنت:

* آنتونیو کونته، سرمربی تاتنهام با تأیید اینکه این مهاجم آماده حضور در مسابقات ماه آینده است، نگرانی‌های احتمالی ریچارلیسون برای شرکت در جام جهانی را از بین برد.

* ساندرلند پس سردادن شعار علیه وینگر سابقش جیمز مک کلین توسط بخشی از جمعیت ورزشگاه این تیم، یک بار دیگر سیاست عدم تحمل خود در مورد تبعیض را تکرار کرد.

* مرکز منابع تجارت و حقوق بشر (BHRRC) دریافته است که حداقل ۹۳ مورد سو استفاده از کارگران مهاجر در یک سال قبل از جام جهانی در قطر ثبت شده است.

* یک گزارش مستقل توسط دانشگاهیان برجسته، در خصوص هرج و مرج فینال لیگ قهرمانان اروپا در ماه می، ادعا می‌کند که رفتار پلیس با هواداران "حمله جنایتکارانه" است.

دیلی رکورد:

* شونسوکه ناکامورا، ستاره سابق سلتیک، قرار است در پایان فصل بازنشسته شود.

* میکائیل لوستیگ اصرار دارد که اکنون زمان مناسبی برای بازنشستگی او است زیرا اسطوره سلتیک آماده آویختن کفش‌هایش است.

سان اسکاتلند:

* به تام روجیک ستاره سابق سلتیک گفته شده است که آینده او در وست بروم با وجود خط خوردن نامش از لیست در کسب اولین پیروزی تیم جدیدش پس ۱۰ بازی، در حال حاضر امن است.

کد خبر 612879

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.