شانس بالای مرتضوی در کسب رای اعتماد

یک عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با اشاره به وظیفه‌های مهم وزارتخانه تعاون گفت: با توجه به اینکه حوزه وظایف این وزارتخانه سه حوزه کار، تعاون و رفاه اجتماعی را شامل می‌شود، معطل ماندن این وزارتخانه برای معرفی وزیر باعث خسران و آسیب جدی است.

کیومرث سرمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در خصوص وزیر پیشنهادی کار، تعاون و رفاه اجتماعی اظهار کرد: با توجه به وظیفه‌های مهم این وزارتخانه که شامل سه حوزه کار، تعاون و رفاه اجتماعی می‌شود باید گفت که معطل ماندن این وزارتخانه برای معرفی وزیر باعث خسران و آسیب جدی است.

این عضو کمیسیون اجتماعی مجلس داشتن توانمندی بالا را مهم‌ترین ویژگی مدیر دارای صلاحیت اداره این وزارتخانه دانست و افزود: سوابق اجرایی صولت مرتضوی که از رده‌های پایین مدیریتی شروع کرده و با توجه به حسن عملکرد خود به درجات بالاتر مدیریتی در ستاد رسیده و مسئولیت‌های مهم‌تری به وی واگذار شده است، همچنین تجارب خوب این گزینه در حوزه اجرا و نظارت نشان‌دهنده آن است که فرد مناسبی برای تصدی این وزارت خواهد بود.

وی با اشاره به نشست روز گذشته کمیسیون اجتماعی مجلس تاکید کرد: پس از جلساتی که با حضور صولت مرتضوی داشتیم، در این نشست با رأی اکثریت به انتخاب ایشان رأی دادیم و به نظر می‌رسد با توجه به شرایط ویژه او، این بار گزینه پیشنهادی دولت می‌تواند از مجلس نیز رأی اعتماد را دریافت کند.

کد خبر 612877

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.