برای انعقاد قرارداد با سرمایه‌گذاران ورزشی آمادگی داریم

شهردار شیراز با تأکید بر آمادگی شهرداری این کلان‌شهر برای جذب سرمایه‌گذاران ورزشی، گفت: ایجاد زیرساخت به‌عنوان یکی از پیش‌نیازها و مولفه‌هایی است که می‌تواند ورزش قهرمانی ازجمله کشتی فرنگی را در شیراز توسعه دهد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری شیراز، محمدحسن اسدی در دیدار با برادران گرایی، قهرمانان شیرازی کشتی فرنگی، اظهار کرد: به دنبال ایجاد بستری هستیم که ورزش قهرمانی در شیراز توسعه پیدا کند.

وی تصریح کرد: ایجاد زیرساخت به‌عنوان یکی از پیش‌نیازها و مولفه‌هایی است که می‌تواند ورزش قهرمانی ازجمله کشتی فرنگی را در شیراز توسعه دهد.

شهردار شیراز در این دیدار با اشاره به کمک و مشارکت شهرداری شیراز در ساخت ورزشگاه، سالن ورزشی و مراکز اقامتی برای بازی‌های قابل توجه این رشته ورزشی، افزود: در جلسات آینده با سرمایه‌گذاران رشته کشتی فرنگی رایزنی خواهیم کرد.

وی با تأکید بر آمادگی شهرداری شیراز برای جذب سرمایه‌گذار ورزشی، تصریح کرد: شهرداری آمادگی دارد در خصوص جذب سرمایه‌گذار در تمام زمینه‌ها به‌ویژه گردشگری و بالاخص ورزشی کمک و مشارکت کند، لذا امیدواریم در آینده نزدیک شاهد نتیجه کار و انعقاد قرارداد با سرمایه‌گذاران ورزشی در شیراز باشیم.

کد خبر 612818

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.