پروژه کنارگذر شمالی فریدون‌شهر در حال اجرا است

شهردار فریدون‌شهر گفت: برای اجرای مسیر کنارگذر شمالی شهر بیش از سه میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده است.

ابراهیم باتوانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به اجرای بخشی از عملیات کنارگذر شمالی فریدون‌شهر حد فاصل کوی فرهنگیان تا چهارصد پلاک، اظهار کرد: برای اجرای این مسیر بیش از سه میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده است.

وی افزود: علی‌رغم آزادسازی مسیر طرح مطالعاتی فاز یک و دو مسیر توسط شرکت مشاوران بانی راه‌وشهرسازی در حال تهیه است و شهرداری موضوع را به صورت ویژه در دستور کار دارد.

شهردار فریدون‌شهر خاطرنشان کرد: براساس سرشماری سال ۱۳۹۵ جمعیت شهر حدود ۱۴ هزار نفر اعلام شده است، اما جمعیت شناور، فصلی و غیرساکن دائمی به عنوان شهروند این شهر در فرایند اجرایی این سرشماری حساب نشدند.

شریعتی‌نیا تصریح کرد: به دلیل شرایط آب‌وهوایی شهرستان، جمعیت فریدون‌شهر بیش از آمار سرشماری است و شهرداری به این جمعیت خدمات ارائه می‌دهد؛ بنابراین لازم است بیش از ۳۰ هزار نفر جمعیت عشایری و روستایی و جمعیت ساکن در مزارع فصلی در سرشماری لحاظ شوند.

وی ادامه داد: مدیریت شهری فریدون‌شهر به عنوان مرکز شهرستان خدمات متنوعی ارائه می‌کند، اما این جمعیت عایدی برای مدیریت شهری ندارد و لازم است برنامه‌ریزی‌های لازم در این راستا انجام شود.

به گزارش ایمنا، فریدون‌شهر یکی از شهرهای استان در غرب اصفهان قرار است.

کد خبر 612813

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.