لوایح شورای شهر شیراز نگاه حمایتی از روشندلان دارد

رئیس شورای اسلامی شهر شیراز گفت: لوایحی که برای حمایت از قشر روشندل در نظر گرفته شده است، نوعی نگاه حمایتی معقول از این افراد است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهدی طاهری امروز _دوشنبه بیست‌وپنجم مهرماه_ در مراسم تجلیل از «عبدالله کمالی‌سروستانی» مدیر مدرسه نابینایان شوریده شیرازی و روشندلان شاغل در شهرداری شیراز که به مناسبت گرامیداشت روز جهانی عصای سفید برگزار شد، اظهار کرد: حمایت از روشندلان شیراز مورد تاکید شورای ششم است و بسیار اهمیت دارد.

وی ادامه داد: لوایحی که به منظور حمایت از این قشر روشندل در نظر گرفته شده است، نگاه حمایتی معقول است و این موضوع به نوعی حمایت مدیریت شهری از شهروندان شهر است.

رئیس شورای اسلامی شهر شیراز گفت: به‌طور جدی به موضوعاتی همچون حمل‌ونقل، ورزش و آموزشی باید توجه داشت و ضمن مشخص شدن سهم شهرداری، اقدامات جامع انجام شود، همچنین نهضت مناسب‌سازی معابر برای روشندلان و معلولان نیز بسیار اهمیت دارد و در ایجاد کارگروه ویژه باید به داشته‌ها و بایدهای شهر شیراز توجه کرد.

عبدالله کمالی‌سروستانی، مدیر مدرسه نابینایان شوریده شیرازی و عضو شبکه ملی بهزیستی نیز در این دیدار با اشاره به مسائل مهم جامعه روشندلان این شهر، تصریح کرد: آموزش نابینایان برای استفاده از قطار شهری و نهضت بهسازی معابر، اشتغال جوانان روشندل، استانداردسازی اماکن و بوستان‌ها و مباحث مربوط به حمل‌ونقل و به‌ویژه رفت‌وآمد دانش‌آموزان روشندل از موضوعات مهم در این زمینه است.

کد خبر 612808

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.