انجام بیش از ۱۰۰۰ ماموریت توسط آتش‌نشانان/ کاهش ۶۰ درصدی حوادث

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گرگان گفت: طی شش ماهه نخست سال جاری یک هزار و ۵۹۰ مأموریت توسط نیروهای سازمان آتش‌نشانی انجام شده که نسبت به سال گذشته ۶۰ درصد کاهش داشته است.

موسی‌الرضا صفری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در تشریح عملکرد شش ماهه نخست سال جاری سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گرگان، اظهار کرد: در شش ماهه نخست امسال ۱۵۹۰ مورد مأموریت توسط نیروهای سازمان آتش‌نشانی گرگان انجام شده که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته با میزان ۱۸۱۸ مورد، امسال حوادث حدود ۶۰ درصد کاهش داشته است.

وی افزود: ۷۳۸ مورد از این مأموریت‌ها مربوط به آتش‌سوزی و ۸۵۲ مورد مربوط به حوادث مختلف بوده و تمام عملیات در کمترین زمان ممکن (سه الی پنج دقیقه) انجام شده است.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گرگان خاطرنشان کرد: ۱۲۲ نیروی آتش‌نشان در هفت ایستگاه آتش‌نشانی شهر با دراختیار داشتن هشت دستگاه خودرو آتش‌نشانی و تجهیزات مورد نیاز، آماده خدمت به شهروندان در حوادث مختلف هستند.

صفری گفت: بودجه سال ۱۴۰۱ سازمان آتش‌نشانی شهرداری گرگان با رشد ۱۴ برابری نسبت به سال گذشته برمبنای رقم ۲۹ میلیارد تومان تخصیص یافته است.

وی تصریح کرد: به موقع رسیدن در حوادث امداد و نجات و آتش‌سوزی اولویت سازمان آتش‌نشانی گرگان است، از شهروندان نیز درخواست داریم در زمان وقوع حوادث بلافاصله با ۱۲۵ تماس بگیرند تا از وارد آمدن خسارت‌های جبران‌ناپذیر جلوگیری شود.

کد خبر 612807

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.