۱۲ بوکسور ملی‌پوش آماده درخشش در مسابقات قهرمانی آسیا

رقابت‌های بوکس قهرمانی آسیا به میزبانی کشور اردن برگزار می‌شود و تیم‌ملی کشورمان با ۱۲ نماینده با حریفان خود به رقابت خواهد پرداخت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مسابقات قهرمانی بوکس آسیا در سال ۲۰۲۲ از روز دهم تا بیست‌ویکم آبان‌ماه به‌میزبانی کشور اردن و در شهر امان برگزار خواهد شد.

ترکیب تیم‌ملی بوکس ایران برای حضوری قدرتمند در این دوره از رقابت‌ها، پس از گذشتن از فیلترهای مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی درون اردویی از سوی کادر فنی مشخص و اعلام شد.

اسامی نفرات اعزامی به رقابت‌های قهرمانی قاره‌کهن به شرح زیر است:

وزن ۵۱ کیلوگرم: مصطفی ریگی

وزن ۵۴ کیلوگرم: مهدی خسروی

وزن ۵۷ کیلوگرم: سجاد محمدپور

وزن ۶۰ کیلوگرم: محمد کمالی

وزن ۶۳ کیلوگرم: اشکان رضایی

وزن ۶۷ کیلوگرم: علی حبیبی‌نژاد

وزن ۷۱ کیلوگرم: مسلم مقصودی

وزن ۷۵ کیلوگرم: شاهین موسوی

وزن ۸۰ کیلوگرم: میثم قشلاقی

وزن ۸۶ کیلوگرم: پوریا امیری

وزن ۹۲ کیلوگرم: طوفان شریفی

وزن ۹۲+ کیلوگرم: ایمان رمضان‌پور

هدایت این نفرات بر عهده علیرضا استکی به عنوان سرمربی و غلامرضا کریمی، همایون امیری، جاسم دلاوری، شهرام فاتح و دانیال تیماجی به عنوان مربی است.

ملی‌پوشان بوکس کشورمان روز هشتم آبان‌ماه راهی اردن می‌شوند؛ جلسه فنی، قرعه‌کشی و مراسم افتتاحیه روز نهم آبان‌ماه برگزار خواهد شد.

رقابت‌های مرحله مقدماتی از روز دهم تا سیزدهم آبان‌ماه و مرحله یک‌چهارم طی روزهای چهاردهم تا شانزدهم آبان‌ماه انجام می‌شود. روز هفدهم آبان‌ماه را برای استراحت ورزشکاران در نظر گرفتند و پس از آن رقابت‌های مرحله نیمه نهایی در روزهای هجدهم و نوزدهم آبان‌ماه و فینال زنان و مردان به ترتیب در روزهای بیستم و بیست‌ویکم آبان‌ماه پیگیری خواهد شد.

کد خبر 612798

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.