عملکرد ضعیف پیکسل ۷ پرو در آزمون گیمینگ

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که گوشی پیکسل هفت پرو در آزمون گیمینگ پس از تنها چند ثانیه با افت قابل‌توجه عملکرد مواجه شد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، گوگل هنگام رونمایی پیکسل هفت و پیکسل هفت پرو ادعا کرد این دو گوشی دستگاه‌های پیشرفته برای تصویربرداری هستند، اما به نظر می‌رسد پردازنده تنسور نسل دوم با همه مزایایی که برای تصویربرداری دارد، در حوزه گیمینگ نمی‌تواند درخشان ظاهر شود. عملکرد پیکسل هفت پرو در بازی Genshin Impact مورد بررسی قرار گرفت و مشخص شده است که این گوشی پرچم‌دار بسیار ضعیف‌تر از دیگر پرچم‌داران عمل می‌کند.

پیکسل جدید گوگل حتی نتوانسته است در حد و اندازه پرچم‌داران سال ۲۰۲۱ که غالباً پردازنده Snapdragon 888 دارند، ظاهر شود. موضوع ناامیدکننده، ضعف پیکسل هفت پرو در برابر پوکو F3 شیائومی است، گوشی هوشمندی که پردازنده Snapdragon 870 دارد. گوشی پیکسل هفت پرو توانسته است در بازی Genshin Impact میانگین نرخ فریم 37.2 FPS را ثبت کند در مقایسه آیفون ۱۴ پرو مکس با پردازنده پرقدرت A16 به میانگین نرخ فریم 58.4FPS دست می‌یابد.

شیائومی 12S اولترا و ردمی K50 پرو به ترتیب توانسته‌اند میانگین نرخ فریم 57.7FPS و 52.9FPS را ثبت کنند. میانگین نرخ فریم ارائه شده توسط پوکو F3 شیائومی، 46.5FPS بود. به‌نظر می‌رسد تنسور نسل دوم در زمینه اجرای بازی، بدترین پردازنده پریمیوم در بازار موبایل است. با وجود عملکرد ضعیف‌تر نسبت به رقبا، انتظار داشتیم پیکسل هفت پرو مصرف انرژی پایین‌تری داشته باشد، اما ظاهراً پرچم‌دار گوگل در این زمینه نیز ضعیف عمل می‌کند.

در حالی که تراشه‌هایی مانند Snapdragon 8 Gen 1 در ابتدا قوی عمل می‌کنند و پس از داغ شدن عملکردشان ضعیف می‌شود، تنسور نسل دوم در تمامی شرایط تراشه‌ای کم قدرت است. اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد پیکسل هفت پرو گوگل با قیمت پایه ۸۹۹ دلار از چند روز پیش وارد بازار شده است.

کد خبر 612781

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.