شهرداری بهاباد قهرمان مسابقات جام حاج قاسم سلیمانی شد

تیم والیبال شهرداری بهاباد موفق به کسب عنوان قهرمانی مسابقات والیبال جام حاج قاسم سلیمانی در این شهرستان شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، فینال مسابقات والیبال جام حاج قاسم سلیمانی شهرستان بهاباد دقایقی پیش به یاد سردار قاسم سلیمانی بین تیم‌های شهرداری و اداره برق این شهرستان برگزار و تیم والیبال شهرداری بهاباد با نتیجه سه بر صفر پیروز میدان شد و به مقام قهرمانی دست پیدا کرد.

علیرضا کاظمی، رئیس هیئت والیبال بهاباد در مراسم اختتامیه این مسابقات، اظهار کرد: مسابقات والیبال جام حاج قاسم سلیمانی با هدف گرامیداشت سرداردل‌ها حاج قاسم سلیمانی به مدت یک هفته و با شرکت هشت تیم در سالن ورزشی رضوی بهاباد برگزار شد.

وی تصریح کرد: در ادامه کار این مسابقات تیم‌های شهرداری و اداره برق به فینال راه یافتند که تیم شهرداری قهرمان و تیم اداره برق نایب قهرمان این دوره از مسابقات شد.

رئیس هیئت والیبال بهاباد با بیان اینکه هدف اصلی از برگزاری این مسابقات ایجاد یک فضای فرهنگی و ورزشی بین کارکنان و ترویج صمیمیت و دوستی است، گفت: برد و باخت زیاد مطرح نیست، بلکه نزدیکی ادارات با یکدیگر و ایجاد روحیه نشاط و شادابی در کارکنان مهمترین هدف است.

به گزارش ایمنا، در پایان این مراسم که با حضور فرماندار، فرمانده انتظامی و رئیس هیئت والیبال بهاباد برگزار شد، جام قهرمانی به تیم شهرداری و نایب قهرمانی به تیم اداره برق بهاباد اهدا شد.

کد خبر 612771

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.