عصرانه خبری شهرهای ایران در ۲۵ مهرماه

در این بسته خبری از تدوین طرح اطلس سرمایه‌گذاری شهر بافران تا اضافه شدن ۱۶ دستگاه اتوبوس به ناوگان حمل‌ونقل شهری آبادان و کمبود ۱۰۰ مخزن زباله در سطح شهر بجنورد را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای ایران در عرصه‌های مختلف عمرانی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود، در این بسته خبری ایمنا، (کوتاه از شهرهای ایران) سرفصل مهمترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

تدوین طرح اطلس سرمایه‌گذاری شهر بافران

احسان شریف النسبی، شهردار بافران اظهار کرد: شهر بافران اولین شهر ورودی استان اصفهان از سمت استان یزد است و به‌عنوان ویترین نمایشی از این استان، فرهنگ و هنر این منطقه را در معرض دید هر مسافر قرار داده است.

واحد اجراییات؛ مرجع بیشترین درخواست‌های شهروندان قزوینی

بررسی‌های آماری سامانه ۱۳۷ شهرداری قزوین نشان می‌دهد در بازه زمانی شهریورماه سال جاری، واحد اجراییات بیشترین درخواست شهروندان را به خود اختصاص داده است.

ثبت ۸۱٠ تماس در سامانه ۱۳۷ شهرداری رفسنجان

اصغر رجبی، مسئول پاسخگویی سامانه ۱۳۷ شهرداری رفسنجان گفت: ۸۱٠ تماس از طریق مرکز فوریت‌های شهری ۱۳۷ در سه ماهه دوم امسال ثبت شده که ۵٠٠ تماس آن مربوط به سیلاب اخیر بوده است.

کمبود ۱۰۰ مخزن زباله در سطح شهر بجنورد

هادی بیاتی، مدیر سازمان پسماند بجنورد از کمبود ۱۰۰ مخزن زباله در سطح این شهر خبر داد.

اضافه شدن ۱۶ دستگاه اتوبوس به ناوگان حمل و نقل شهری آبادان

امیر حکیمی، مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری آبادان گفت: ۱۶ دستگاه اتوبوس خریداری و به ناوگان حمل و نقل شهری آبادان اضافه شد.

شهردار پل‌دختر تغییر کرد

صدیقه میری از شهرداری کنار گذاشته و حسن مهدوی مسئول فعلی امور اداری با حفظ سمت به عنوان سرپرست جدید شهرداری پلدختر معرفی شد.

یکپارچه‌سازی شهر هدف دفتر طراحی و مطالعات شهرسازی و معماری شهرداری ساوه

مصباحی، معاون معماری و شهرسازی شهرداری ساوه گفت: مبحث طراحی و مطالعات، شهر را یکپارچه ساخته و نظام سلسله مراتبی در تصمیم‌سازی و تصمیم‌گیری و اجرا بر اساس اهمیت زیرساخت‌ها و روساخت‌های شهری ممکن می‌کند.

نخستین فرش گل‌های پاییزه در ملایر گسترده شد

مجید فرجی، شهردار ملایر گفت: همزمان با آغاز فصل پاییز بیش از ۹۰۰۰ هزار گلدان گل کلم زینتی و بیش از ۱۵ هزار بوته گل داوودی در بوستان‌ها، میادین و بلوارهای سطح شهر کاشته شده است.


کد خبر 612762

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.