حال و روز حوزه ورزش مشهد خوب نیست

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد گفت:حال و روز حوزه ورزش خراسان خوب نیست و در حال حاضر حتی یک تیم فوتبال لیگ برتر نیز نداریم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حسن موحدیان امروز _دوشنبه بیست و پنجم مهرماه_ در پنجاه و پنجمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر مشهد، اظهار کرد: اولویت شورای ششم و مدیریت شهری مشهد تکمیل فاز اول خط سوم مترو از میدان شهدا به سمت حرم رضوی و پایانه مسافربری است.

وی با بیان اینکه شهرداری مشهد اهتمام ویژه‌ای برای اجرای این پروژه دارد، ادامه داد: ساخت هر کیلومتر خط قطار شهری ۱,۲۰۰ میلیارد تومان هزینه در بردارد که باید دولت نیز در این خصوص کمک ویژه‌ای داشته باشد.

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد با اشاره به توسعه زیرساخت‌های ورزشی در مناطق حاشیه‌ای مشهد، گفت: توسعه زیرساخت‌های ورزشی و افزایش سرانه ورزشی در نقاط محروم شهر مورد تاکید است و اقدامات خوبی در این خصوص در حال اجرا است.

وی افزود: لازم است از استعداد کودکان و نوجوانان ساکن در مناطق حاشیه شهر در رشته‌های مختلف ورزشی استفاده شود، باید به صورت جدی برای توسعه ورزش در این مناطق اقدام کرد، حال و روز ورزش خراسان خوب نیست و در حال حاضر حتی یک تیم فوتبال لیگ برتر نیز نداریم.

موحدیان با اشاره به فرارسیدن روز جهانی عصای سفید، خاطرنشان کرد: هزینه زیادی برای زیبایی شهر صرف می‌شود، اما روشندلان معتقد هستند که از این زیبایی بهره‌ای نمی‌برند و متقاضی توسعه فعالیت‌های مرتبط با این قشر در بخش فرهنگی هستند که باید این خواسته مورد توجه قرار گیرد.

کد خبر 612760

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.