خواسته‌های عجیب خودروسازان نارنجی‌پوش در آستانه تقابل با صدرنشین!

باشگاه سایپا از فدراسیون فوتبال درخواست کرده برای تقابل با شمس‌آذر قزوین، از داوران لیگ‌برتری استفاده شود و در انتهای بازی نیز تست دوپینگ انجام پذیرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در چارچوب هفته نهم مسابقات لیگ دسته اول، روز _سه‌شنبه بیست‌وششم مهرماه_ در مهم‌ترین تقابل هفته، تیم فوتبال شمس‌آذر قزوین صدرنشین لیگ دسته‌اول میزبان سایپای تهران است.

به‌دنبال جدال حساس دو تیم، باشگاه سایپا با ارسال نامه‌ای از فدراسیون فوتبال، خواستار به انجام‌رساندن دو مورد برای این دیدار شده است؛ نارنجی‌پوشان خودروساز از کمیته داوران درخواست کرده‌اند تا کوبل داوری با تجربه و لیگ‌برتری را برای قضاوت در این مسابقه در نظر بگیرند؛ استدلال سایپایی‌ها از این درخواست، قضاوت بدون اشتباه و عادلانه تیم داوری بازی بوده است.

درخواست دوم سایپا هم فرستادن مأموران دوپینگ برای این بازی به قزوین است؛ حتی گفته می‌شود مدیران این باشگاه پرداخت هزینه رفت‌وآمد و انجام آزمایش دوپینگ را نیز برعهده گرفته‌اند تا اتفاق رقم بخورد.

به گزارش ایمنا، شاگردان محمود فکری درحال‌حاضر با ۱۲ امتیاز در رده هفتم جدول هجده‌تیمی لیگ دسته‌اول قرار دارند و تیم فوتبال شمس‌آذر قزوین نیز با ۱۷ امتیاز صدرنشین است.

کد خبر 612665

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.