ناوگان حمل‌ونقل شهری ارومیه نوسازی می‌شود

سخنگوی شورای اسلامی شهر ارومیه با اشاره به خرید دو مرحله‌ای اتوبوس‌های جدید، گفت: در مرحله اول ۲۷ دستگاه اتوبوس و در مرحله دوم نیز ۲۸ دستگاه اتوبوس جدید جهت نوسازی ناوگان حمل‌ونقل شهری خریداری شده است.

علی مصطفی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به خرید دو مرحله‌ای اتوبوس‌های جدید، اظهار کرد: در مرحله اول ۲۷ دستگاه اتوبوس و در مرحله دوم نیز ۲۸ دستگاه اتوبوس جدید جهت نوسازی ناوگان حمل‌ونقل شهری ارومیه خریداری شده است.

وی ادامه داد: ۱۰ اتوبوس در نوبت بازسازی کامل است و در مجموع ۲۰ اتوبوس بازسازی شده نیز به زودی به ناوگان حمل‌ونقل عمومی شهر اضافه خواهد شد.

سخنگوی شورای اسلامی شورای اسلامی شهر ارومیه با اشاره به میزان اعتبار هزینه شده برای نوسازی سیستم حمل‌ونقل عمومی شهر، گفت: معتقد هستیم هزینه کردن در نوسازی سیستم حمل‌ونقل عمومی، سرمایه‌گذاری برای کاهش ترافیک و آلودگی هوا و بخشیدن چهره‌ای زیبا به شهر خواهد بود، در این راستا نیز حدود ۹۰۰ میلیارد ریال برای نوسازی این ناوگان هزینه شده است.

وی افزود: در تلاش برای خرید اتوبوس برقی جهت تسهیل در رفت و آمد شهروندان هستیم.

مصطفی‌زاده تصریح کرد: فرسوده بودن ناوگان حمل‌ونقل عمومی سبب شده است تا شهروندان از این سیستم استقبال نکنند و از خودروهای شخصی برای تردد استفاده کنند که نقش بسزایی در افزایش آلودگی هوا و ترافیک شهری دارد و باید چاره‌ای برای رفع این مشکل اندیشیده شود و هرچه سریع‌تر ناوگان حمل‌ونقل شهری بازسازی و نوسازی شود.

کد خبر 612654

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.