لوله‌گذاری کانال چوبیندر خیرآباد

شهردار قزوین از لوله‌گذاری کانال چوبیندر خیرآباد با اعتباری بالغ بر هفت میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری قزوین، مهدی صباغی اظهار کرد: شهرداری قزوین اقدامات مناسبی را برای عدالت در توزیع خدمات و توجه خاص به مناطق منفصل شهری در دستور کار قرار داده است و توانسته‌ایم با اقدامات جهادی به رفع بعضی مشکلات و معضلات کمک کنیم.

وی افزود: در راستای کمک به اقشار مختلف شهر و نواحی منفصل، هفته جاری لوله‌گذاری کانال چوبیندر و خیرآباد با اعتبار ۱۷ میلیارد ریال توسط شهرداری انجام شد.

شهردار قزوین خاطرنشان کرد: ایجاد زیرساخت‌های لازم برای احداث بوستان بالون با اعتبار هفت میلیارد ریال و مساحت ۲۷۰۰ مترمربع از اقدامات مردم‌محور شهرداری است، چوبیندر جزو مناطق کم‌برخوردار و نواحی منفصل شهری و نیازمند توجه در حوزه ساختار شهری، معماری، فرهنگی و اجتماعی است؛ بنابراین تلاش داریم توجه بیشتری به چوبیندر در حوزه خدمات شهری داشته باشیم.

صباغی اضافه کرد: از اقدامات دیگر شهرداری محوطه‌سازی ساختمان بهزیستی با مساحت ۲۶۰۰ مترمربع و اعتبار هفت میلیارد ریال است که به بهره‌برداری رسید.

وی گفت: شهرداری قزوین همواره در جهت خدمت‌رسانی به محرومان و مستضعفان حرکت می‌کند و از همکاری شهروندان در اجرای طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی تشکر می‌کنم، شهر قزوین ظرفیت‌های فراوانی دارد که باید مورد توجه قرار بگیرد.

کد خبر 612560

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.