عصبانیت شدید باشگاه بارسلونا از داوران ال‌کلاسیکو

تصمیمات بحث‌برانگیز داوران در جدال میان رئال‌مادرید و بارسلونا، موجب عصبانیت شدید و درگیری اعضای باشگاه کاتالان شد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از گل، «خوان لاپورتا» مدیرعامل باشگاه بارسلونا پس از شکست تیمش در ال‌کلاسیکو مقابل رئال‌مادرید، در رختکن با داوران و مسئولان برگزاری مسابقه درگیر شد و عصبانیت خود را ابراز کرد.

بارسا در برنابئو با نتیجه سه بر یک، مقابل رقیب دیرینه خود شکست خورد، به این ترتیب رئال‌مادرید موفق شد نخستین شکست کاتالان‌ها در لالیگا را رقم بزند. حالا آن‌ها با سه امتیاز اختلاف در صدر جدول قرار دارند.

در اوایل بازی «روبرت لواندوفسکی» معتقد بود که کارواخال مرتکب خطا شده و باید یک پنالتی به سود بارسا اعلام شود. نه تنها در این صحنه داور با بارسایی‌ها هم‌عقیده نبود، بلکه در ادامه بازی و در لحظات پایانی با اعلام پنالتی به سود رئال‌مادرید، رودریگو را به گل اول خودش و رئال را به گل سومش در بازی رساند تا کار بارسا تمام شود.

سیستم کمک‌داور ویدئویی با نام VAR دو تصمیم بحث‌برانگیز گرفت که هر دو به ضرر بارسا تمام شد، به همین خاطر بازیکنان، سرمربی و لاپورتا، مدیرعامل باشگاه بارسلونا نسبت به تصمیمات اتخاذ شده اعتراض داشتند و حتی لاپورتا پس از پایان مسابقه با عصبانیت زیادی به سراغ مسئولان برگزاری بازی و داوران رفت.

حادثه‌های ال‌کلاسیکو چند هفته پس از آن رخ داد که ژاوی پس از تصمیمات بحث‌برانگیز علیه تیمش در شب شکست مقابل اینتر در لیگ قهرمانان اروپا از داوران خواست تا نشست‌های خبری پس از بازی برگزار کنند. سرمربی بارسا پس از بازی برابر رئال‌مادرید، اظهار کرد: گاهی اوقات در وضعیت بدی قرار می‌گیرید، اما این بازی تنها سه امتیاز داشت؛ ما تلاش کردیم و فرصت خوبی بود که در صدر لیگ باقی بمانیم، اما این اتفاق نیفتاد.

لاپورتا پس از دیدار ال‌کلاسیکو، نارضایتی خود را از عملکرد داوران ابراز کرد و مستقیماً به سراغ آن‌ها رفت. گزارش ارائه شده از لالیگا نشان می‌دهد که رئیس بارسا وارد رختکن داورها شده و مکرراً درمورد برخی موقعیت‌های بازی از آن‌ها توضیح خواسته است. با این حال مسئولان برگزاری مسابقه از لاپورتا درخواست کردند که بدون ایجاد درگیری و حادثه، اتاق را ترک کند.

کد خبر 612559

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.