تندروان: ۱۴ بازیکن آماده داریم/نوسان شهداب در مسابقات طبیعی است

سرمربی تیم والیبال شهداب یزد گفت: پس از اینکه دو ست را به گیتی‌پسند واگذار کردیم، توانستیم پیروز شویم که این موضوع باعث خوشحالی است و عملکرد تیم نشان می‌دهد ۱۴ بازیکن آماده داریم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم والیبال گیتی پسند در هفته چهارم رقابت‌های لیگ برتر والیبال امروز _یکشنبه بیست و چهارم مهرماه_ مقابل شهداب یزد قرار گرفت و با نتیجه ۳ بر ۲ شکست خورد؛ محمدرضا تندروان در خصوص این بازی اظهار کرد: حدود یک سال است که تعدادی از بازیکنان ما به دلیل مصدومیت بازی نکردند، ترجیح می‌دهم در هفته‌های ابتدایی لیگ همه بازیکنان تیم بازی کنند تا بتوانند در نیم فصل دوم و پلی‌آف نیز به تیم کمک کنند.

وی افزود: نوسان تیم در مسابقات اتفاق می‌افتد، ما باید تاوان غیبت بازیکنان آسیب دیده را بدهیم تا پس از بهبودی به جمع ما اضافه شوند.

سرمربی تیم والیبال شهداب یزد یادآور شد: بازیکنانی که به جای مصدومین بازی می‌کنند عملکرد خوبی دارند و این نشان می‌دهد تیم ما ۱۴ بازیکن آماده دارد. پس از دو ست که به گیتی پسند واگذار کردیم، توانستیم در ست‌های بعدی پیروز شویم و این موضوع باعث خوشحالی است. گیتی‌پسند تیم خوب و باکیفیتی است که شاهد مسابقه‌ای خوب بودیم.

وی با بیان اینکه تا نیم فصل نمی‌توانم راجع به مسابقات نظر دهم، تصریح کرد: اتفاقاتی مانند عدم حضور تماشاگران در فصل جدید رخ داده که روی روند لیگ تأثیر گذاشته است.

تندروان در جواب سوال خبرنگار مبنی بر اینکه آیا می‌توانید قهرمانی فصل پیش را تکرار کنید، گفت: سال گذشته افتخاری برای شهداب یزد در تابلو افتخارت این باشگاه ثبت شد، اما امسال سال جدید و بازیکنان جدید است که تلاش می‌کنیم بهترین نتیجه را بگیریم.

کد خبر 612545

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.