شوراهای شهر باید به مختصات شهر اسلامی توجه کنند

عضو شورای شهر شیراز گفت: شوراهای شهر در فعالیت‌های خود باید به مختصات شهر اسلامی توجه کنند و خدمات شهری را در راستای تامین این هدف به کار گیرند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علی اکبر سلطانی، رئیس کمیسیون حمل و نقل عمران شورای اسلامی شهر شیراز امروز _یک‌شنبه بیست‌وچهارم مهرماه_ در هشتاد و پنجمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر شیراز در خصوص اجازه خاتمه پیمان قرارداد سال ۱۳۹۵ پروژه نواب اظهار کرد: به شهرداری شیراز اجازه داده می‌شود در راستای مصوبه شماره ۵۱۸/۱۴۰۱ مورخ ۰۲/‏۰۳/‏۱۴۰۱‬ با موضوع انعقاد قرارداد واگذاری اجرای پروژه تقاطع غیر همسطح نواب صفوی با شرکت سد و عمران پارس‌گستر، حداکثر ظرف مدت یک ماه از تاریخ ابلاغ این مصوبه نسبت به خاتمه پیمان قرارداد شماره ۵۸۳۰۷۷/۹۵ مورخ ۱۸/‏۱۲/‏۱۳۹۵‬ با شرط سلب و اسقاط کردن حق اعتراض و طرح هر گونه دعوی از سوی پیمانکار (شرکت سد و عمران پارس‌گستر) اقدام کند.

همچنین در این جلسه مصطفی کیانی گفت: هفته وحدت آئینه تمام نمای اتحاد اقوام و مذاهب ایران اسلامی، ولادت خجسته و پر میمنت ختم المرسلین رحمه اللعالمین فخرعالم و آدم پیام آور عزت و رحمت و سعادت کل بشر حضرت محمد مصطفی (ص) و نیز ولادت فرخنده امام جعفر را تبریک عرض می‌کنم.

وی افزود: شوراهای شهر در فعالیت‌های خود باید به مختصات شهر اسلامی توجه کرده، خدمات شهری را در جهت تأمین این مقصود به کار گیرند و به معماری و شهرسازی متناسب با حیات طیبه اسلامی به طور کامل توجه کنند.

عضو شورای اسلامی شهر شیراز تصریح کرد: طبق فرمایشات رهبر انقلاب (مدظله)، این دوره انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا که با تکیه بر گفتمان انقلابی شروع شده، گفتمانی که معتقداست کسی برای قدرت نباید مسابقه دهد بلکه تمام ماهیت قدرت فقط برای خدمت صادقانه است.

کیانی خاطرنشان کرد: این شورا، انقلابی است و به همین دلیل مورد تأیید شهروندان قرار گرفت؛ انتظار می‌رود اعضای شوراهای اسلامی بستری برای وحدت، همگرایی و همکاری نیروهای انقلابی فراهم کنند تا زمینه رضایت‌مندی شهروندان و اعتماد بیش از پیش آنان به نظام مقدس اسلامی فراهم شود.

کد خبر 612536

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.