رئال مادرید ۳ _ بارسلونا یک/ ال‌کلاسیکو با طعم صدرنشینی برای رئال

تیم‌های فوتبال رئال مادرید و بارسلونا در هفته نهم لالیگا مقابل یکدیگر قرار گرفتند و رئال با پیروزی به صدر بازگشت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم فوتبال رئال مادرید در هفته نهم لالیگا اسپانیا امروز _یکشنبه بیست‌وچهارم مهرماه_ از ساعت ۱۷:۴۵ در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو رودرروی بارسلونا قرار گرفت و در نهایت موفق شد با نتیجه سه بر یک به پیروزی دست یابد.

دیدار تیم‌های رئال مادرید و بارسلونا

داور: خوزه سانچز

ورزشگاه: سانتیاگو برنابئو

ترکیب تیم فوتبال رئال مادرید: لونین، کارواخال (رودیگر)، میلیتائو، آلابا، مندی، مودریچ، شوامنی، کروس، والورده، بنزما (آسنسیو)، وینیسیوس (رودریگو)

سرمربی: کارلو آنچلوتی

ترکیب تیم فوتبال بارسلونا: تراشتگن، بالده (جوردی آلبا)، گارسیا، کانده، روبرتو، پدری (کسیه)، بوسکتس (گاوی)، دی یونگ، رافینیا (فران تورس)، لواندوفسکی، دمبله (فاتی)

سرمربی: ژاوی هرناندز

کارت زرد:

وینیسیوس در دقیقه ۳۰ از رئال مادرید

مودریچ در دقیقه ۷۴ از رئال مادرید

گاوی در دقیقه ۸۰ از بارسلونا

کارت قرمز:

گل‌ها:

رئال مادرید: کریم بنزما در دقیقه ۱۱ - فده والورده در دقیقه ۳۵ - رودریگو دقیقه ۹۱

بارسلونا: فران تورس در دقیقه ۸۳

شرح بازی: رئال مادرید بازی را به نسبت بارسلونا بهتر آغاز کرد و موفق شد در دقایق ابتدایی روی حرکت عالی وینیسوس و فرصت‌طلبی بنزما به گل برسد. در ادامه نیمه اول بارسلونا تلاش کرد تا به دروازه رئال نزدیک شود و گل تساوی را به ثمر برساند. با این وجود، رئال مادرید موفق شد در یک حمله سریع با شوت دیدنی والورده از راه دور به دومین گل خود در بازی برسد. نیمه اول با همین نتیجه به پایان رسید. نیمه دوم دو تیم بازی بسته‌ای به نمایش گذاشتند و بارسا نتوانست موقعیت خاصی در دقایق ابتدایی این نیمه ایجاد کند تا جایی که بنزما موفق شد دبل کند اما گل او آفساید اعلام شد. بارسایی ها در نیمه دوم تلاش زیادی کردند تا خود را به دروازه حریف نزدیک کنند. در نهایت این تیم موفق شد با یک حرکت دیدنی به گل اول دست یابد اما در ادامه رئالی ها فشار را روی دروازه حریف حفظ کردند و صاحب یک پنالتی در دقایق پایانی شدند. ضربه پنالتی رودریگو تبدیل به گل شد تا رئال مادرید تیر خلاص را به رقیب دیرینه خود بزند.

دقایق حساس:

دقیقه ۲۳: روبرت لواندوفسکی در مقابل دروازه رئال مادرید صاحب موقعیت شد اما ضربه او از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۲۶: حمله خطرناک رافینیا از سمت راست و ارسال این بازیکن با ضربه سر دمبله همراه شد اما توپ با اختلاف از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۳۶: فرنکی دی یونگ موفق شد خودش را در موقعیت شوت‌زنی قرار دهد اما ضربه این بازیکن درست به سمت لونین رفت و دروازه‌بان رئال مادرید به سادگی این ضربه را دفع کرد.

دقیقه ۵۰: بنزما با یک حرکت از سمت راست توانست حفره مناسبی پشت خط دفاعی بارسلونا ایجاد کند. بنزما در ادامه به والورده پاس داد اما ضربه این بازیکن با اختلاف زیاد از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۵۱: مهاجم فرانسوی رئال مادرید موفق شد با یک ضربه زیبا از پشت محوطه دروازه حریف را باز کند اما داور آفساید او را اعلام کرد تا گل رئال مادرید مردود اعلام شود.

دقیقه ۶۳: حرکت سریع و زیبای والورده از سمت راست بنزما و وینیسیوس را پشت محوطه بارسا صاحب موقعیت کرد اما کمک داور آفساید بازیکنان رئال مادرید را اعلام کرد.

دقیقه ۷۱: دمبله موفق شد پشت محوطه جریمه یک خطا به سود بارسا بگیرد اما لواندوفسکی ضربه آزاد را به دیوار دفاعی کوبید.

دقیقه ۷۳: پاس زیبای اریک گارسیا از خط دفاع در محوطه جریمه به لواندوفسکی رسید و وی درون محوطه نقش بر زمین شد. با این حال داور مسابقه اعتقادی به خطای پنالتی نداشت.

دقیقه ۸۷: سانتر دی یونگ با دخالت مندی به فاتی رسید و ضربه آکروباتیک این بازیکن با فاصله بسیار کمی از کنار دروازه به بیرون رفت.

شرح گل:

گل اول رئال مادرید (بنزما، دقیقه ۱۱): حرکت عالی وینیسیوس باعث شد این بازیکن در موقعیت تک به تک با تراشتگن قرار بگیرد. ضربه وینیسیوس توسط تراشتگن مهار شد اما در ادامه بنزما موفق شد دروازه بی دفاع بارسلونا را باز کند.

گل دوم رئال مادرید (والورده، دقیقه ۳۵): پاس کارواخال در میانه راه با سر اریک گارسیا برخورد کرد و همین باعث شد تا توپ در اختیار وینیسیوس قرار بگیرد و این بازیکن نیز با پاسکاری خوب خود موفق شد والورده را در موقعیت شوت قرار دهد. ستاره اروگوئه ای مادرید با یک شوت دیدنی از راه دور دروازه تراشتگن را باز کرد.

گل اول بارسلونا (فران تورس، دقیقه ۸۳): فاتی از سمت چپ حرکتی استثنایی انجام داد و پاس را به لواندوفسکی رساند. مهاجم لهستانی بارسا نیز با یک پاس پشت پای دیدنی توانست فران تورس را مقابل دروازه خالی قرار دهد و این بازیکن دروازه را باز کرد.

گل سوم رئال مادرید (رودریگو، دقیقه ۹۱): والورده یک تنه به خط دفاع بارسا زد و یک ضدحمله خوب ایجاد کرد و صحنه بحث برانگیز برخورد رودریگو و آسنسیو در محوطه جریمه پنالتی اعلام شد. اگرچه تراشتگن مسیر ضربه پنالتی رودریگو را تشخیص داد، اما توپ وارد دروازه شد.

کد خبر 612515

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.