راهیابی تیم‌ملی تپانچه‌بادی مردان ایران به فینال

در چهارمین روز از رقابت‌های جهانی تیراندازی مصر، کاروان اعزامی کشورمان در ماده تیمی تپانچه‌بادی مردان راهی فینال شد و مدال نقره تیمی خود را قطعی کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در جریان چهارمین روز از رقابت‌های جهانی تیراندازی که در کشور مصر در حال برگزاری می‌باشد، تیم تپانچه‌بادی مردان ایران با ترکیب جواد فروغی، سجاد پورحسینی و محمدرسول عفتی برای راهیابی به فینال جام‌جهانی، رقابت با حریفان خود پرداختند.

در نهایت، کاروان تپانچه‌بادی تیمی مردان ایران در مرحله مقدماتی با امتیاز ۸۶۲ بین هشت تیم برتر قرار گرفتند و در مرحله دوم و شلیک ۲۰ تیر نهایی، امتیاز ۵۸۳ را کسب کردند؛ ملی‌پوشان کشورمان پس از کشور چین در جایگاه دوم قرار گرفتند و مدال نقره خود را قطعی کردند.

بر همین اساس ملی‌پوشان کشورمان باید از ساعت ۱۵ امروز به‌وقت تهران در فینال این مسابقات با کشور چین برای کسب مدال طلا به رقابت بپردازند. همچنین کشورهای کره‌جنوبی و ترکیه نیز برای کسب مدال برنز این ماده با یکدیگر رقابت خواهند کرد.

همچنین ورزشکاران دختر ایران نیز در بخش تیمی تفنگ‌بادی که طی دیروز و امروز جریان داشت امتیاز مجموع ۹۳۹.۶ را کسب کردند و با قرار گرفتن در جایگاه نهم و امتیاز برابر با تیم هشتم جدول مقدماتی از راه‌یابی به فینال بازماندند.

کد خبر 612496

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.