عملکرد روشندلان در سازمان پایانه‌های مسافربری اصفهان مشهود است

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری اصفهان گفت:عملکرد روشندلان در تلفنخانه پایانه‌های مسافربری شهر اصفهان مبتنی بر مدیریت تماس‌ها و راهنمایی شهروندان و مسافران به شرکت‌های مسافربری مشهود است.

ابوالفضل توکلی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، ضمن تبریک روز جهانی نابینایان (عصای سفید)، اظهار کرد: روشندلان در جامعه تأثیرگذاری و توانایی‌های بی‌شماری دارند، از این رو نامگذاری یک روز به نام آنها، نشانه عزم و تکریم از توانایی‌های نابینایان است.

وی ادامه داد: مرکز پاسخگویی تلفنخانه در پایانه‌های مسافربری شهر اصفهان یکی از مبادی ارتباط افراد با پایانه‌ها است و در این راستا نقش روشندلان توانا جهت پاسخگویی به شهروندان در این حوزه بسیار مهم و حیاتی است.

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری اصفهان افزود: عملکرد روشندلان در تلفنخانه پایانه‌های مسافربری شهر مبتنی بر مدیریت تماس‌ها و راهنمایی شهروندان و مسافران به شرکت‌های مسافربری مشهود است.

وی خاطرنشان کرد: صبور بودن و سعه‌صدر داشتن یکی از ویژگی‌های کرکنان روشندل تلفنخانه است، چراکه روزانه باید پاسخگوی تعداد بسیار زیادی از شهروندان باشند و وظیفه ایجاد رضایتمندی در افراد تماس گیرنده را نیز بر عهده دارند، لذا امیدواریم سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری اصفهان نیز بتواند قدردان زحمات آنها باشد.

به گزارش ایمنا، مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری اصفهان از زحمات امید معصومی و ناهید دادخواه، دو نفر از کارکنان روشندل که در واحد مخابرات و تلفنخانه پایانه مسافربری کاوه مشغول به فعالیت هستند، قدردانی کرد.

کد خبر 612481

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.