ضرورت حضور معاونان شهردار تهران برای دفاع از لوایح

نایب رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر تهران گفت: شاهد هستیم لوایح از شهرداری به شورا می‌آید اما معاونان در زمان دفاع حضور ندارند که این رویه برای شهرداری، شهروندان و شورا مناسب نیست.

به گزارش خبرنگار ایمنا، جعفر شربیانی امروز _یکشنبه بیست و چهارم مهرماه_ در نود و هفتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران، اظهار کرد: در پنج دوره قبلی زمانی که یک لایحه از سوی شهرداری به شورای اسلامی شهر ارسال می‌شد، به احترام شهروندان و نمایندگان آنها در شورای اسلامی شهر معاونان و مدیران در زمان بررسی حضور می‌یافتند.

وی ادامه داد: در این دوره بعد از گذشت ۱۴ ماه این رویکرد در تفکر مدیریت شهری نه تنها شکل نگرفته است، بلکه برنامه‌ای برای آن نیز ندارند.

نایب رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر تهران گفت: شاهد هستیم لوایح از شهرداری به شورای اسلامی شهر می‌آید، اما معاونان در زمان دفاع حضور ندارند که این رویه برای شهرداری، شهروندان و شورا مناسب نیست.

وی تصریح کرد: تذکرم این است که لایحه درجه یک و دو نداریم، تمام اقدامات در شورای اسلامی شهر برای شهروندان است، اینکه یک لایحه‌ای برای شهرداری مهم است و همه مدیران ذی‌ربط در جلسه بررسی حضور دارند، اما لایحه‌ای که برای شهرداری مهم نیست، هیچکدام از معاونان حضور ندارند و از این لوایح به عنوان لوایح درجه دو یاد می‌شود.

شربیانی افزود: درخواست من این است که معاونان به این مسئله توجه کنند، اگر این کار برای تضعیف شورای اسلامی شهر انجام می‌شود که رویکرد خوبی نیست و باید ظاهر را حفظ کنیم تا شورایی قوی و با تعامل بالا در تهران داشته باشیم.

کد خبر 612456

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.