تمجید سرمربی منچستریونایتد از دخیا بابت رسیدن به یک رکورد ویژه!

سرمربی تیم فوتبال منچستریونایتد از دروازه‌بان شیاطین سرخ بابت رسیدن به یک رکورد ویژه، تمجید کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، داوید دخیا برای انجام پانصدمین بازی خود در ترکیب منچستریونایتد آماده می‌شود و «اریک‌تن‌هاخ» وی را بابت این موفقیت بزرگ تمجید می‌کند.

این ملی‌پوش اسپانیایی توسط سر الکس فرگوسن به‌عنوان جانشین ادوین ون در سار به خدمت گرفته شد و یونایتد مبلغی گزاف در آن زمان برای دروازه‌بان ۱۸.۹ میلیون پوندی (۲۱.۱ میلیون دلار) به اتلتیکو مادرید پرداخت کرد. دخیا بیش از یک دهه به عنوان مرد شماره یک یونایتد در ترکیب حضور داشته و تن هاخ به دلیل استانداردهای بالا و توانایی او برای رهبری در مواقع لزوم، از این دروازه‌بان تمجید کرده است.

تن هاخ گفت: «این فوق‌العاده است. اگر در ۵۰۰ بازی برای باشگاهی مانند منچستریونایتد بازی کنید، گویای همه چیز است، چیزهایی مانند استعداد، شخصیت؛ این موفقیت بسیار بزرگ است و من واقعاً برای آن ارزش قائل هستم؛ می‌خواهم به او به خاطر این دستاورد تبریک بگویم. او یکی از بالاترین استانداردها را دارد و بار همه را تحت تأثیر قرار می‌دهد و برای خودش هر کاری را که می‌تواند انجام می‌دهد، با صددرصد توان بازی می‌کند، این همان چیزی است که ما از او انتظار داریم. او فردی باتجربه است. دخیا یکی از رهبران تیم است، بنابراین ما باید این را نشان دهیم تا به تیم فشار بیاوریم، پس باید به تنهایی بتوانید نمونه و الگو باشید.»

دخیا، درحال‌حاضر باسابقه‌ترین بازیکن در رختکن است، اما آینده او مشخص نیست و قرارداد فعلی‌اش در انتهای فصل به پایان می‌رسد. اگرچه یونایتد گزینه تمدید ۱۲ ماهه را روی میز دارد، اما این بازیکن ۳۱ ساله اخیراً اعتراف کرده که علاقه‌مند به امضای قراردادهای جدید و ادامه حضور در اولدترافورد بوده است.

این دروازه‌بان که در لیست تاریخ باشگاه برای بیشترین بازی در رده یازدهم قرار دارد، قرار است امشب در لیگ برتر به مصاف نیوکاسل یونایتد برود.

کد خبر 612453

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.