مدارس به تربیت دینی دانش‌آموزان توجه بیشتری داشته باشند

رئیس شورای اسلامی شهر یزد در خصوص ضرورت افزایش توجه مدارس به تربیت دینی دانش‌آموزان، گفت: اگر ارتباط خانه و مدرسه مستحکم‌تر شود، نظام تربیتی و تعلیم رو به رشد و توسعه قرار خواهد گرفت.

عزیزالله سیفی امروز _یکشنبه بیست‌وچهارم مهرماه_ در نشست کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر یزد، با گرامیداشت سالروز شهادت شهید محراب، آیت‌الله اشرفی اصفهانی نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمانشاه، اظهار کرد: بینایی یکی از حواس پنج‌گانه است که اهمیت بسیار زیادی در زندگی روزمره دارد و حس بینایی جزو تأثیرگذارترین حواس است. نابینایان با وجود اینکه از نعمت چشم محروم هستند، اما هوش و شنوایی بسیار قوی دارند.

وی در خصوص توجه مدیریت شهری به مشکلات نابینایان، افزود: یکی از کارهایی که در شهر در این راستا باید انجام شود؛ مناسب‌سازی محیط برای رفت و آمد معلولیان و نابینایان است، امید است تسریع در آماده‌سازی معابر برای معلولان، رضایت آنها را از شهر به همراه داشته باشد.

رئیس شورای اسلامی شهر یزد با اشاره به آغاز هفته پیوند اولیا و مربیان، اضافه کرد: این هفته فرصتی برای استحکام ارتباط بین خانه و مدرسه است، چرا که دو رکن اصلی و جدی نظام تعلیم و تربیت، خانه و مدرسه است.

وی با تاکید بر اینکه مدارس باید نسبت به تربیت دینی دانش‌آموزان توجه ویژه‌ای داشته باشند، ادامه داد: اگر ارتباط خانه و مدرسه مستحکم‌تر شود، نظام تربیتی و تعلیم رو به رشد و توسعه قرار خواهد گرفت.

سیفی یکی از مهم‌ترین راهکارهای تقویت ارتباط بین مربیان و اولیا را دانش‌آموزان دانست و خاطرنشان کرد: در مراسم اولیا و مربیان باید به دنبال گسترش آموزش، پرورش و فرهنگ بین دانش‌آموزان باشند.

کد خبر 612444

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.