لزوم اصلاح سیستم روشنایی معابر شهر در کوتاه‌ترین زمان

شهردار زرند گفت: خاموشی معابر سطح شهر موجب ایجاد جرم و ناامنی در محلات می‌شود و ضرورت دارد این مشکل در کوتاه‌ترین زمان ممکن برطرف شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علی ضیاء‌الدینی امروز _یکشنبه بیست‌وچهارم مهرماه_ در نشستی با رئیس اداره برق شهرستان زرند پیرامون رفع مشکلات روشنایی معابر سطح شهر با بیان اینکه شهرداری با تعامل و هم‌فکری با دستگاه‌های مرتبط به دنبال ارائه خدمات مناسب و فراهم شدن رفاه و آسایش شهروندان است، اظهار کرد: عرصه خدمت‌رسانی به شهروندان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و میزان رفاه و رضایت‌مندی شهروندان در راستای رفع مشکلات روشنایی معابر با تعامل میان دو دستگاه شهرداری و اداره برق ممکن می‌شود.

وی افزود: با توجه به گستردگی حوزه فعالیت دستگاه‌ها از جمله شهرداری و شرکت برق، ضرورت هماهنگی‌های دائمی میان این دو مجموعه می‌تواند مشکلات موجود و کمبودهای روشنایی معابر در سطح شهر را برطرف کند.

شهردار زرند با بیان اینکه امنیت و آرامش شهروندان اصلی‌ترین دغدغه مدیریت شهری است، خاطرنشان کرد: خاموشی معابر سطح شهر موجب ایجاد جرم و ناامنی در محلات شهر می‌شود و ضرورت دارد این مشکل در کوتاه‌ترین زمان ممکن برطرف شود.

ضیاءالدینی با اشاره به لزوم همکاری شهرداری با اداره برق شهرستان به منظور رفع مشکلات روشنایی معابر سطح شهر، گفت: امیدوارم با همکاری اداره برق و شهرداری زرند، شاهد روشن‌تر و زیباترشدن شهر زرند باشیم.

وی تاکید کرد: با همکاری شهرداری و اداره برق، بهسازی، تأمین و تکمیل روشنایی بلوارهای جوان، شهید حجازی‌فر، زنده‌یاد نخعی، بعثت، پارسیان، شهدای ریحان، سلمان فارسی، خاتم‌الانبیاء و قائم (شهرک شهید باهنر)، خیابان آیت الله شاهرخی و خیابان مدرس انجام می‌شود.

در ادامه هادی اسدی، رئیس اداره برق شهرستان زرند با اشاره به تعامل سازنده شهرداری و اداره برق شهرستان در راستای رفع مشکلات روشنایی معابر، تصریح کرد: امور برق شهرستان رفاه و رضایت‌مندی شهروندان را در دستور کار برنامه‌های خود دارد.

وی با بیان اینکه تأمین روشنایی معابر در هنگام شب یکی از نیازهای مهم شهروندان است، تاکید کرد: نبود روشنایی در معابر شهری می‌تواند زمینه‌ساز حوادث ترافیکی، فراهم شدن بستر مناسب برای بزهکاری و مشکلات اجتماعی باشد؛ بنابراین خواستار همکاری تمام ادارات و نهادها در راستای رفع مشکلات شهروندان هستیم.



کد خبر 612400

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.