اجرای VOIP در شهرداری شهرکرد برای نخستین‌بار

رئیس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری شهرکرد گفت: سیستم voip که با نام تلفن تحت شبکه نیز از آن یاد می‌شود، امکان استفاده از شبکه کامپیوتری و اینترنت را برای برقراری مکالمات تلفنی فراهم می‌کند.

عباس بیگی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: با تلاش‌های انجام شده توسط کارشناسان شبکه و حوزه توسعه خدمات الکترونیک، ارتباط تلفنی تحت شبکه با کارخانه آسفالت و آرامستان بهشت رحمت برقرار شد.

وی افزود: با توجه به موقعیت کارخانه آسفالت و آرامستان بهشت رحمت و مسافت آن‌ها با مراکز مخابراتی، عملاً امکان برقراری ارتباط تلفنی از طریق خطوط ثابت مخابراتی میسر نبود، با استفاده از ظرفیت شبکه گسترده و یکپارچه شهرداری، تلفن تحت شبکه به عنوان راهکاری نوین در دستور کار سازمان قرار گرفت.

رئیس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری شهرکرد با بیان اینکه این پروژه با هزینه‌ای بسیار کم و مقرون‌به‌صرفه با استفاده از توان فنی کارشناسان سازمان اجرا شده است، خاطرنشان کرد: با توجه به توان و تخصص کارشناسان سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات، هزینه انجام شده صرفاً در راستای تهیه تجهیزات و سخت‌افزار مورد نیاز بوده است.

بیگی تصریح کرد: با اجرای این پروژه، ارتباط تلفنی بین سازمان مدیریت آرامستان‌ها، آرامستان بهشت رحمت، کارخانه آسفالت و واحد نقلیه و موتوری شهرداری به صورت تحت شبکه برقرار می‌شود.

وی با بیان اینکه اجرای VOIP برای نخستین‌بار در شهرداری شهرکرد انجام شده است، اظهار کرد: سیستم voip که با نام «تلفن تحت شبکه» نیز از آن یاد می‌شود، امکان استفاده از شبکه کامپیوتری و اینترنت برای برقراری مکالمات تلفنی را فراهم می‌کند.

کد خبر 612385

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.