جای خانواده شهدا در دیوار نگاره "زنان سرزمین من" خالی است

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: جای خانواده‌های شهدا در دیوار نگاره «زنان سرزمین من» خالی است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حبیب کاشانی امروز _یکشنبه بیست و چهارم مهرماه_ در نود و هفتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران، اظهار کرد: روز گذشته ۲۲ نفر از مسئولان مناطق توسط شهردار تهران معرفی شدند که هدف از آن ثبات مدیریت بود که شاید بتواند کمک شایانی به مسئولان در شهرداری کند.

وی ادامه داد: در این زمینه در هیچ انتصاب و پیشنهادی مشارکت نداشتیم، چرا که این انتصابات در حیطه اختیارات شهردار و همکارانش است، اما شورای اسلامی شهر نسبت به این انتصابات نظر خود را در جلسات اعلام خواهد کرد.

عضو شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به دیوارنگاره میدان ولی‌عصر با عنوان «زنان سرزمین من»، گفت: سازمان اوج تا امروز هزاران اقدام خوب داشته است، اما هدف وسیله را توجیه نمی‌کند، اینکه با حمله‌ای مواجه شدیم که این اقدام به زعم سازمان اوج برای اتحاد در زمینه‌های مختلف مفید بوده است، اما در میان این زنان سرزمین من، یاد کردن از مادر شهیدان افراسیابی مغفول مانده است، مادر پنج شهیدی که می‌توانست جزو زنان سرزمین‌مان باشد، از دریچه‌ای که می‌توانست نگاه شهروندان را جلب کند.

وی با بیان اینکه در شورایی که یک پنجم اعضای آن بانوان تحصیل کرده و فرهنگی هستند، باید از آنها در خصوص زنان سرزمین من مشورت گرفته می‌شد، تصریح کرد: کمترین کاری که سازمان اوج در این باره می‌توانست انجام دهد، مشورت گرفتن از این اعضا بود. مادر شهیدان افراسیابی پنج فرزند خود را از دست داده است و این اتفاق کمی نیست، یک مادر بهتر عمق اتفاق را درک می‌کند. تقاضا داریم اگر قرار است چنین اقداماتی انجام شود، شورای اسلامی شهر را نیز مطلع کنند. جای خانواده‌های شهدا در دیوار نگاره «زنان سرزمین من» خالی است.

کد خبر 612382

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.