کارگاه‌های شهرداری با تمام ظرفیت در حال فعالیت است

سرپرست شهرداری شهرکرد گفت: کارخانه آسفالت و کارگاه‌های سنگ‌شکن با تمام ظرفیت برای تولید و پخش آسفالت در حال فعالیت است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عبدالصادق نجفی امروز _یکشنبه بیست‌وچهارم مهرماه_ در حاشیه بازدید از کارگاه‌های تولیدی و سنگ‌شکن با تاکید بر آمادگی کارخانه آسفالت و سنگ‌شکن شهرداری برای ارائه خدمات به شهروندان، اظهار کرد: کارخانه آسفالت و کارگاه‌های سنگ‌شکن با تمام توان برای تولید و پخش آسفالت در حال فعالیت است تا بهترین آسفالت با کیفیت مرغوب تولید شود.

وی از افزایش صددرصدی تولید آسفالت در شش ماهه نخست امسال نسبت به سال گذشته خبر داد و افزود: ۹۹ هزار مترمربع از معابر سطح شهر آسفالت شده است و مصالحی که از کوه برای سنگ‌شکن بارگیری شده ۲۰ هزار و ۸۹۴ تن برآورد شده است.

سرپرست شهرداری شهرکرد به بیان مشکلات و نیازهای مجموعه جهت ارتقای کارایی و تولید بیشتر آسفالت و مصالح کوهی پرداخت و ابراز امیدواری کرد: با حمایت‌های اعضای شورای اسلامی شهر این مهم محقق شود.

مصطفی حیدری، رئیس شورای اسلامی شهرکرد نیز در این بازدید گفت: این کارگاه یکی از اساسی‌ترین نیازهای شهروندان و شهرداری یعنی آسفالت را برطرف کرده است و کارایی حداکثری آن می‌تواند عامل مؤثر و مهمی در راستای توسعه شهر باشد.

وی با اشاره به سیاست‌های دولت جهت خودکفا شدن شهرداری‌ها با ایجاد درآمد پایدار که یکی از مهم‌ترین وظایف شهرداری‌ها است، افزود: این کارخانه در زمینه تولید شن، ماسه و بیس مورد نیاز فعالیت‌های عمرانی فعالیت دارد و تاکنون توانسته است در زمینه ایجاد درآمد برای شهرداری مؤثر باشد.

کد خبر 612372

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.