تضییع حقوق عمومی در شهرک شهید کشوری قطعی است

رئیس کمیسیون پایش و نظارت بر مصوبات شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: بررسی‌های اولیه نشان‌ می‌دهد تضییع حقوق عمومی در شهرک شهید کشوری قطعی است، در این راستا وظیفه شورای ششم شهر و هیئت تحقیق و تفحص این است که بدون مجامله به بررسی تخلفات بپردازد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، احمدرضا مصور امروز _یکشنبه بیست‌وچهارم مهرماه_ در جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان پس از پاسخ‌های شهردار اصفهان در خصوص تذکرات پیرامون پروژه شهید کشوری، اظهار کرد: پیش‌بینی می‌شود که ۶۰ هزار نفر در شهرک شهید کشوری ساکن شوند، اما وقتی زیرساخت‌ها ایجاد نشده باشد و مردم با مشکلات خدماتی روبه‌رو باشند، به عنوان مسئول باید پاسخگو باشیم.

وی افزود: امروز که پاسخ رسمی و کتبی شهرداری را دریافت کردیم با هم‌فکری دوستان در هیئت تحقیق و تفحص مجموعه‌ای از کارشناسان و ممیزان را تعیین خواهیم کرد تا سیر اسناد و مدارک را کنترل کنند.

رئیس کمیسیون پایش و نظارت بر مصوبات شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: بررسی‌های اولیه نشان می‌دهد تضییع حقوق عمومی در شهرک شهید کشوری قطعی است، حتی ممکن است بخش‌هایی از شهرداری یا اشخاص و شرکت‌های سازنده تخلف کرده باشند؛ در این راستا وظیفه شورای اسلامی شهر و هیئت تحقیق و تفحص این است که بدون مجامله به این موارد بپردازد.

پیگیری‌های قانونی پروژه شهید کشوری انجام شود

محمدرضا فلاح، عضو شورای اسلامی شهر اصفهان نیز در این نشست اظهار کرد: شهرداری اصفهان پیرامون اینکه شرکت طرف قرارداد به ۷۰ درصد تعهدات خود عمل نکرده است، باید پیگیری‌های قانونی را انجام دهد.

وی ادامه داد: با توجه به کوتاهی‌هایی که در حفظ بیت‌المال انجام شده است، باید این تخلفات به مراکز نظارتی و قضائی اعلام شود.

احمد شریعتی، عضو شورای اسلامی شهر اصفهان نیز اظهار کرد: به جز مجموعه شهید کشوری شاهد احداث شهرک‌هایی مانند زاینده‌رود در گوشه و کنار شهر هستیم، در حالی که زیرساخت‌های آن آماده نیست.

وی ادامه داد: پروژه شهرک جلوان احداث می‌شود، در حالی که از جاده مرگ این محدوده سخن می‌گوئیم؛ لازم است از ابتدا برنامه‌ریزی درستی برای این نوع پروژه‌ها داشته باشیم.

کد خبر 612353

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.