اصناف کارنامه درخشانی در تاریخ ایران اسلامی از خود به جا گذاشته‌اند

رئیس اتاق اصناف شهرستان لنجان گفت: اصناف و بازاریان در برهه‌های حساس و سرنوشت‌ساز کشور با پیروی از منویات ولایت فقیه زمان خود کارنامه درخشانی را از خود به یادگار گذاشته‌اند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عباس کرمی امروز _یکشنبه بیست‌وچهارم مهرماه_ در نشست هیئت رئیسه اتاق اصناف شهرستان لنجان با فرمانده نیروی انتظامی این شهرستان، امنیت را مهم‌ترین زیرساخت توسعه جوامع بشری دانست و اظهار کرد: امنیت نعمت الهی و بی‌نظیری است که تا وقتی وجود دارد شاید چنان که باید، حس نشود اما به محض اینکه به آن خدشه‌ای کوچک وارد شود، برای همگان ملموس خواهد شد.

وی با بیان اینکه شهادت در راه دفاع از کیان و ناموس کشور توفیق بسیار بزرگی است، افزود: از همان روزهای نخست پیروزی انقلاب اسلامی مستکبران جهان امنیت کشور را در توطئه‌های خود مورد هدف قرار دادند اما نیروی انتظامی همراه با دیگر نیروهای نظامی کشور در تمام برهه‌های حساس این مرز و بوم، خدمات، تلاش‌ها و فداکاری‌های ارزشمندی را داشتند به‌گونه‌ای که شهدای ایران اسلامی با نثار جان خود اجازه ندادند امنیت و اقتدار کشور خدشه‌دار شود.

رئیس اتاق اصناف شهرستان لنجان نیروی انتظامی را مدافع نظم و امنیت ایران اسلامی دانست و تصریح کرد: سربازان سبز پوش نیروی انتظامی در مسیر حفظ جان و ناموس ملت ایران و پاسداری از کیان جامعه و حفظ امنیت مرزهای کشور در برابر توطئه‌های دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی تا پای جان ایستادگی و مجاهدت کرده و می‌کنند و تقدیم شهدای امنیت در طول سال‌های اخیر گواه این موضوع است.

وی با بیان اینکه اصناف کارنامه درخشانی را تاریخ ایران اسلامی از خود به جا گذاشته‌اند، گفت: اصناف و بازاریان از بیعت تاریخی با امام خمینی (ره) و پیوستن به صفوف انقلابیون و بعد از آن در هشت سال جنگ تحمیلی نقش آفرینی‌های تعیین کننده‌ای داشتند و بعد از پیروزی در جنگ تحمیلی نیز در برهه‌های حساس و سرنوشت ساز کشور با پیروی از منویات ولایت فقیه زمان خود کارنامه درخشانی را از خود به یادگار گذاشته‌اند.

کرمی با بیان اینکه تعامل بیشتر نیروی انتظامی و اصناف برای ایجاد امنیت بیشتر در جامعه را امری ضروری دانست و ادامه داد: امنیت پایدار منجر به سودآوری اصناف، تولیدکنندگان داخلی و فعالان اقتصادی می‌شود و هیئت رئیسه اتاق اصناف شهرستان لنجان بر این باور این است که افزایش تعاملات اصناف و نیروی انتظامی در شرایطی که دشمنان در برهه‌های مختلف تهدیدات متنوعی را بر علیه ملت ایران اجرایی می‌کنند می‌تواند مشکلات بازاریان و اصناف را کاهش دهد.

وی اضافه کرد: امروز دشمنان در توطئه‌های خود فرزندان غیور نیروی انتظامی را که با اهدای جان خود در جبهه حفظ امنیت و آسایش مردم در تلاش هستند را نشانه گرفته‌اند اما مردم ایران همواره قدردان سبزپوشانی هستند که در ایجاد امنیت و آرامش مردم جان بر کف ایستاده‌اند و از هیچ تلاشی فروگذار نیستند.

رئیس اتاق اصناف شهرستان لنجان عنوان کرد: بازاریان و اصناف اولین گروهی بودند که به ندای مقام معظم رهبری لبیک گفتند و با اغتشاش‌های اخیر با فعال نگه داشتن بازار برخوردی قاطع کردند و اجازه ندادند لحظه‌ای مردم در خرید مایحتاج مورد نیاز خود با چالش مواجه شوند.

وی یادآور شد: مسائل و مشکلات اقتصادی، برخی سوءمدیریت‌ها و نارسایی‌ها در کشور وجود دارد اما ملت بصیر ایران به خوبی می‌دانند جمهوری اسلامی هر چه در توان داشته انجام داده است تا مردم ایران در آرامش و امنیت کامل زندگی کنند، بر همین اساس اجازه نخواهند داد دشمنان به اهداف شوم خود دست پیدا کنند.

کد خبر 612328

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.