جواد نکونام و تیم‌ ملی به آخر خط رسیدند

حضور جواد نکونام، سرمربی تیم فولاد خوزستان در کادرفنی تیم‌ملی فوتبال ایران به‌عنوان دستیار کی‌روش رسما منتفی شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، از زمان انتخاب کارلوس کی‌روش پرتغالی به‌عنوان سرمربی تیم‌ملی فوتبال ایران در جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر و حضور این مربی پرتغالی در ایران برای اردوها و بازی‌های تدارکاتی، انتخاب و معرفی دستیار وی در تیم‌ملی جزو مهم‌ترین مباحث مطرح‌شده بود.

کی‌روش که همیشه رابطه بسیار خوبی با جواد نکونام داشت و در دوره قبلی حضورش روی نیمکت تیم‌ملی فوتبال کشورمان نیز علاوه‌بر سپردن بازوبند کاپیتانی تیم‌ملی، وی را به کادرفنی اضافه کرده بود، از همان ابتدا به‌طورمصرانه خواستار حضور سرمربی تیم فولاد خوزستان در کادرفنی تیم‌ملی فوتبال ایران به‌عنوان دستیار بود.

اما چالش‌های مثلث باشگاه فولاد خوزستان، جواد نکونام و فدراسیون فوتبال همواره در طول این مدت به سمت‌وسوی مناسبی پیش نمی‌رفت و علاوه‌بر مخالفت اعضای هیئت‌رئیسه باشگاه فولاد، جواد نکونام نیز با این پیشنهاد مخالفت کرد و راضی به حضور در تیم‌ملی به‌عنوان دستیار ایرانی کی‌روش نشد.

در نهایت نیز پس از کش‌وقوس‌های فراوان، حضور جواد نکونام به‌عنوان مربی در تیم‌ملی فوتبال ایران برای رقابت‌های جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر به‌طور رسمی منتفی شد.

فدراسیون فوتبال و سرمربی تیم‌ملی نیز باید از حالا به‌دنبال مربی دیگری بروند تا تیم‌ملی در فاصله ۳۶ روز مانده به آغاز مسابقات جام‌جهانی از یک مربی ایرانی بهره ببرد.

کد خبر 612298

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.