مهم‌ترین اخبار حوادث ایمنا؛ ۲۳ مهرماه

مهم‌ترین اخبار حوادث ایمنا نظیر آتش‌سوزی در زندان اوین، ماجرای خودکشی یک مرد، پنجمین قربانی نزاع شخصی در فردیس جان باخت، خودکشی یک جوان پس از قتل فجیع مادر و پدرکشی با اسلحه شکاری را در ادامه بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهم‌ترین اخبار حوادث امروز _شنبه بیست‌وسوم مهرماه_ به شرح ذیل است:

برخی کاربران شبکه‌های اجتماعی مدعی شدند که در زندان اوین آتش‌سوزی رخ داده است.

بیشتر بخوانید

شهریورماه ۱۴۰۰، مأموران پلیس و اورژانس تهران در جریان اقدام به خودکشی مرد جوانی در یک خانه قرار گرفتند و به محل حادثه در کیانشهر اعزام شدند. مأموران پلیس پس از تحقیقات ابتدایی پی بردند که مرد جوان به علت فوت همسرش بر اثر ابتلاء به ویروس کرونا دچار افسردگی شدید شده و در اتاق خانه خود به وسیله چاقو پس از خودزنی رگ دستش را بریده است.

بیشتر بخوانید

رئیس پلیس آگاهی البرز از جان باختن پنجمین قربانی نزاع شخصی شب گذشته در شهرستان فردیس در این استان خبر داد.

بیشتر بخوانید

این حادثه هنگامی رخ داد که پسر ۳۰ ساله به همراه مادرش از خانه خواهرش به منزل بازگشت و در توهم ناشی از بیماری روحی و روانی، مادرش را به قتل رساند و سپس با بستن شیلنگ به دور جسد، قصد داشت آن را با استفاده از نردبان فلزی به پشت بام خانه بکشاند و ازآنجا به پایین بیندازد اما قدرت بدنی کافی نداشت و فقط پیکر بی جان مادر ۶۰ ساله‌اش را تا پله دوم نردبان بالا کشید و رها کرد.

بیشتر بخوانید

دادستان عمومی و انقلاب فردیس استان البرز از پیگیری ویژه قضائی برای پرونده قتل چهار عضو یک خانواده در این شهرستان خبر داد.

بیشتر بخوانید

محمدرضا دبیری مدیرکل امنیتی انتظامی استانداری خراسان رضوی، اظهار کرد: به دنبال حمله مسلحانه به یک شهروند مشهدی توسط عناصر مسلح در مشهد، با تلاش نیروهای انتظامی و امنیتی محل اختفای دو ضارب مسلح شناسایی و هر دو تروریست به هلاکت رسیدند.

بیشتر بخوانید

رئیس پلیس ترافیک شهری راهور فراجا گفت: طی ۲۰ سال گذشته ۴۳۱ هزار و ۶۹ نفر در حوادث رانندگی کشته شده‌اند که به طور میانگین هر سال ۲۰ هزار و ۵۲۷ نفر بر اثر تصادفات رانندگی جان خود را از دست داده‌اند.

بیشتر بخوانید

معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از آسیب‌دیدگی ۴۹ تن درپی سقوط اتوبوس از پل در سمنان خبر داد.

بیشتر بخوانید

سرهنگ فرهاد آراوند فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان، اظهار کرد: در پی وقوع یک فقره قتل عمد در شهر سعد آباد، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت. کارشناسان جنایی پلیس آگاهی با بررسی همه جانبه ابعاد و زوایای صحنه جنایت و با توجه به ضد و نقیض گویی همسر و فرزند ارشد مقتول و عدم مطابقت اظهارات اعضا خانواده با صحنه جنایت، نامبردگان را به پلیس آگاهی انتقال دادند.

بیشتر بخوانید

به دنبال انتشار ویدئویی از برخورد نامناسب یکی از مأموران یگان ویژه تهران بزرگ با زنی در خیابان، مرکز اطلاع‌رسانی پلیس پایتخت توضیحاتی را در این خصوص ارائه کرد.

بیشتر بخوانید

حوالی ساعت ۱۹ مأموران پاکبان شهرداری طی تماس با مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ از کشف یک جسد در داخل کاور در یکی از سطل‌های مکانیزه خبر دادند. با حضور مأموران و قاضی کشیک در محل کشف جسد مشخص می‌شود جسد متعلق به یک زن میانسال است که داخل یک کاور بسته‌بندی شده، قرار داده‌اند.

بیشتر بخوانید

کارآگاهان اداره جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی در ردزنی پرونده مرد ۳۶ ساله‌ای که از سیزدهم مهر گم شده بود، به سرنخ‌هایی از وقوع جنایت رسیدند و به این ترتیب این پرونده روی میز کارآگاهان دایره قتل عمد قرار گرفت. طولی نکشید که دستور ویژه سرهنگ کارآگاه جواد شفیع زاده (رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی) برای پیگیری سریع سرنخ‌های موجود بر اهمیت موضوع افزود.

بیشتر بخوانید

دقایق اولیه بامداد روز گذشته زنگ تلفن همراه قاضی ویژه قتل عمد مشهد به صدا درآمد و خبر وقوع یک جنایت، وی را به منطقه گلشهر کشاند. بررسی‌های مقدماتی حاکی از آن بود که دو جوان به دلیل اختلافات و کینه‌های قبلی با یکدیگر درگیر شده‌اند و سجاد که یکی از مصدومان در بیمارستان بود، جان خود را از دست داده است و دیگری در بیمارستان شهید هاشمی نژاد، تحت درمان قرار دارد.

بیشتر بخوانید

رسیدگی به پرونده فرزندکشی با ضربات قیچی از اواخر مرداد سال گذشته با تماس فردی که مدعی بود از خانه همسایه‌شان در منطقه پیروزی بوی تعفن می‌آید آغاز شد. وی در توضیح ماجرا به مأموران کلانتری شهدا گفت: من مدیر یک مجتمع مسکونی هستم چند روزی است که از خانه واحد طبقه اول بوی بسیار بدی می‌آید به طوری که سایر همسایه‌ها معترض شدند.

بیشتر بخوانید

کد خبر 612297

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.