گلزنی علیپور در جام‌حذفی پرتغال برای ژیل‌ویسنته/ حضور یک‌نیمه‌ای زاهدی در ترکیب پوشکاش

در چارچوب رقابت‌های لیگ‌برتر مجارستان و جام‌حذفی پرتغال، شهاب زاهدی یک‌نیمه در ترکیب پوشکاش بازی کرد و علی علیپور یکی از گل‌های ژیل‌ویسنته را به‌ثمر رساند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عصر امروز بازی‌های هفته جدید لیگ و جام‌حذفی در اروپا برگزار شد که در کشورهای مجارستان و پرتغال، لژیونرهای ایرانی برای تیم‌های پوشکاش و ژیل‌ویسنته به‌میدان رفتند.

در لیگ‌برتر مجارستان، تیم فوتبال پوشکاش‌آکادمیکا در چارچوب هفته یازدهم مقابل بوداپست‌هونود قرار گرفت و در نهایت به برتری یک بر صفر برابر حریف خود رسید تا با ۲۰ امتیاز به رده سوم جدول برسد و حالا در یک‌قدمی فرنس‌واروش در صدر جدول قرار دارد.

شهاب زاهدی مهاجم ایرانی تیم فوتبال پوشکاش، از ابتدا در ترکیب اصلی تیمش قرار گرفت، اما در بین دو نیمه و بدون تأثیرگذاری مستقیم و غیرمستقیم روی گل، زمین بازی را ترک کرد.

دور سوم رقابت‌های جام‌حذفی فوتبال پرتغال امروز پیگیری شد که در یکی از این دیدارها، ژیل‌ویسنته با نتیجه سه بر صفر از سد سرپا گذشت و به دور بعدی این تورنمنت راه پیدا کرد.

علی علیپور مهاجم ژیل‌ویسنته در این بازی، گل دوم تیمش را به‌ثمر رساند تا در پیروزی ژیل‌ویسنته نقش داشته باشد. علیپور پس از هفته‌ها سکونشینی بالاخره با تشخیص سرمربی ژیل‌ویسنته در ترکیب تیمش قرار گرفت و موفق به گلزنی شد.

کد خبر 612278

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.