۲۴ مهر ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۰
نمای پشتی «شیائومی۱۳» فاش شد

تصویر منتسب به شیائومی۱۳ پنل پشتی این گوشی را با طراحی جدید نشان می‌دهد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، ماه گذشته میلادی تصویر منتسب به شیائومی ۱۳ پرو در فضای آنلاین فاش شد؛ البته در آن تصویر صرفاً نمای جلویی دستگاه مشخص شده بود. تصویر فاش شده نشان می‌داد شیائومی ۱۳ پرو نمایشگری با لبه خمیده دارد که در بالای آن حفره دوربین سلفی دیده می‌شود.

به‌تازگی تصویر دیگری از گوشی‌های سری Xiaomi 13 فاش شده است. تعدادی از رسانه‌های چینی نخستین‌بار در ماه گذشته میلادی از این تصویر جدید استفاده کرده‌اند، اما سخنی از شیائومی ۱۳ به میان نیاورده‌اند. اکنون گفته می‌‎شود که تصویر مورد بحث نمای پشتی شیائومی ۱۳ را نشان می‌دهد.

به نظر می‌رسد شیائومی در تلاش است طراحی استفاده شده برای جزیره دوربین «شیائومی می ۱۱ اولترا» را برای شیائومی ۱۳ بهینه کند. شیائومی ۱۳ دارای یک دوربین سه‌گانه در پنل پشتی است؛ عبارت LASER در جزیره دوربین این گوشی جلب توجه می‌کند. احتمالاً شیائومی به دنبال استفاده از سیستمی مشابه حسگر LiDAR آیفون است.

احتمالاً شرکت شیائومی گوشی پرچم‌دار جدید خود را با صفحه‌نمایش ۶.۳۶ اینچی Full HD پلاس و پردازنده Snapdragon 8 Gen 2 عرضه می‌کند، البته این پردازنده هنوز معرفی نشده است.

کد خبر 612242

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.