باشگاه الاهلی پذیرای سرمربی تیم‌ملی و نایب‌رئیس فدراسیون فوتبال ایران +عکس

کارلوس کی‌روش سرمربی تیم‌ملی به‌همراه مهدی محمدنبی نایب‌رئیس فدراسیون فوتبال ایران میهمان باشگاه الاهلی قطر بودند؛ شجاع خلیل‌زاده و محمدحسین کنعانی‌زادگان در الاهلی توپ می‌زنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، شب گذشته در جریان دیدار تیم‌های الاهلی و الوکره در رقابت‌های جام ستارگان قطر، مدیریت باشگاه ورزشی الاهلی قطر پذیرای هیئت ایرانی متشکل از مهدی محمدنبی نایب‌رئیس فدراسیون فوتبال ایران، کارلوس کی‌روش سرمربی پرتغالی، مربی تیم‌ملی فوتبال ایران و برخی مدیران فدراسیون فوتبال ایران بود تا درخصوص فعالیت بازیکنان ملی‌پوش در باشگاه‌های قطری بحث و تبادل‌نظر شود.

هیئت ایرانی از همکاری خوب مدیریت باشگاه الاهلی درخصوص محمدحسین کنعانی‌زادگان و شجاع خلیل‌زاده زوج ملی‌پوش خط‌دفاعی این تیم برای حضور در اردوهای تیم‌ملی تشکر کرد که همواره به آن‌ها اجازه می‌دهد برای بازی‌های دوستانه و اردوهای قبلی و آینده تیم‌ملی به کاروان ایران ملحق شوند.

همچنین عارف عبدالرحمن مدیرعامل باشگاه الاهلی نیز به نوبه خود برای بازیکنان الاهلی یعنی محمدحسین کنعانی‌زادگان و شجاع‌زاده همراه تیم‌ملی ایران در جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر آرزوی موفقیت کرد و تاکید کرد که الاهلی از تیم‌ملی ایران حمایت می‌کند.

باشگاه الاهلی پذیرای سرمربی تیم‌ملی و نایب‌رئیس فدراسیون فوتبال ایران +عکس

کد خبر 612235

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.