کلوپ، مهاجم حریف را بهترین بازیکن جهان نامید!

سرمربی تیم فوتبال لیورپول معتقد است ارلینگ هالند مهاجم نروژی منچسترسیتی، بهترین بازیکن جهان است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، یورگن کلوپ می‌گوید ارلینگ هالند بهترین مهاجم جهان است و سرمربی لیورپول به دنبال این است در مصاف با منچسترسیتی او را متوقف کند.

کلوپ در یک کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار لیورپول با منچسترسیتی، توضیح داد که چرا مهارت فوق العاده هالند او را در میان مهاجمان نوک "خاص" کرده است. او ستاره سیتی را با زلاتان ابراهیموویچ مقایسه کرد، اما گفت که در سنین پایین مهاجمی به این کاملی ندیده است.

کلوپ در پاسخ به سوال خبرنگار GOAL که آیا می‌تواند هالند را با کسی مقایسه کند، گفت: "شاید نه، اما مهاجمان قد بلند، فیزیکی و تکنیکی دیگری هم وجود داشتند. شاید دقیقاً مشابه نباشند. مثلاً زلاتان که استثنایی است و قد بلندی دارد.

برای ارلینگ، مسئله این است که او چیزهای زیادی را با هم ترکیب می‌کند. به ندرت پیش می‌آید که شما چنین بازیکن و ویژگی را داشته باشید. مهارت‌های او به وضوح استثنایی هستند، اما او واقعاً هوشمندانه حرکت می‌کند، و این باعث می‌شود او در محوطه جریمه حیله‌گر و بی رحم باشد. فقط در صورتی می‌توانید از سرعت استفاده کنید که در یک حرکت هوشمندانه و به موقع از آن استفاده کنید. فقط دویدن مفید نیست. شما باید توپ را بدست آورید، و شدیداً صبور باشید

هالند از زمان پیوستن به سیتی در تابستان، لیگ برتر را جذاب‌تر کرده است. بازیکن نروژی ۱۵ گل در ۹ بازی لیگ و ۲۰ گل در تمام رقابت‌ها به ثمر رسانده است و در هر ۱۱ بازی باشگاهی اخیر خود گلزنی کرده است. او در بازی سه شنبه شب سیتی در کپنهاگ در لیگ قهرمانان اروپا، بازیکن نیمکت نشین و بدون استفاده بود.

تنها تیمی که مانع از گلزنی هالند در فوتبال باشگاهی در این فصل شد، بورنموث است، اگرچه آنها با نتیجه ۴ برصفر در ورزشگاه اتحاد در ماه اوت شکست خوردند.

کد خبر 612229

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.