عصرانه خبری شهرهای ایران در ۲۳ مهرماه

در این بسته خبری از انجام ۶۰۷ ماموریت آتش‌نشانی در دوگنبدان تا بررسی ایمنی ساختمان‌های "عبدالباقی" و جمع‌آوری سه‌چرخه‌های بدون پلاک را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای ایران در عرصه‌های مختلف عمرانی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود، در این بسته خبری ایمنا، (کوتاه از شهرهای ایران) سرفصل مهمترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

انجام ۶۰۷ مأموریت توسط نیروهای آتش‌نشانی دو گنبدان

کامبیز افشین پور، مسئول ایستگاه‌های آتش نشانی شهر دوگنبدان مرکز شهرستان گچساران گفت: ۶۰۷ حادثه امسال شامل سوانح جاده‌ای، آتش سوزی واحدهای مسکونی، تجاری، مزارع، دفع حیوانات موذی و سایر حوادث در این شهر امدادرسانی شد.

ایمنی ساختمان‌های "عبدالباقی" در حال بررسی است

محمدرضا متور، سرپرست شهرداری آبادان از بررسی ایمنی ساختمان‌های هلدینگ عبدالباقی در سطح شهر آبادان خبر داد.

سه‌چرخه‌های بدون پلاک از اول آبان‌ماه جمع‌آوری می‌شود

سعید فتوحی، شهردار خرم‌آباد گفت: طبق برنامه‌ریزی انجام شده از اول آبان ماه شهرداری با کمک نیروی انتظامی اقدام به جمع‌آوری سه‌چرخه‌های بدون پلاک در سطح شهر می‌کند

تکمیل پروژه کانال آبیاری آرامستان قزوین تا یک ماه آینده

مجتبی جانی، سرپرست سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قزوین گفت: پروژه سرپوشیده شدن کانال آبیاری آرامستان قزوین در مرحله نهایی و احداث سقف قرار دارد، بر اساس پیش‌بینی‌ها این پروژه تا یک ماه آینده تکمیل و به بهره‌برداری می‌رسد.

پخش بیش از ۵۸ هزار تن آسفالت در سطح معابر زرند

حمیدرضا ولی‌خانی، معاون فنی و عمرانی شهرداری زرند گفت: شهرداری زرند طی سه ماه گذشته بیش از ۵۸ هزار آسفالت تولید و در سطح معابر شهر پخش کرده است.


کد خبر 612226

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.