تحقق ۹۰درصدی بودجه شهرداری/ معرفی طرح‌های سرمایه‌گذاری مشارکتی

شهردار مراغه گفت: طی ۶ ماه نخست سال‌جاری بیش از ۹۰ درصد بودجه شهرداری تحقق یافته است.

محمد مقتومی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با بیان اینکه بودجه سال ۱۴۰۱ شهرداری مراغه برمبنای رقم ۳۱۰ میلیارد تومان پیش‌بینی شده است، اظهار کرد: بیش از ۹۰ درصد بودجه سال ۱۴۰۱ شهرداری در شش ماهه نخست امسال تحقق یافته است.

وی با اشاره به معرفی ۳۹ پروژه سرمایه‌گذاری شهرداری، افزود: در همایش ملی سرمایه‌گذاری ۳۹ طرح شهرداری مراغه در قالب بسته‌ها و اطلس سرمایه‌گذاری معرفی شده است.

شهردار مراغه خاطرنشان کرد: این پروژه‌ها در زمینه‌های تجاری، خدماتی، فرهنگی، درمانی، کشاورزی و بسته‌بندی محصولات کشاورزی، گردشگری، تفریحی، توریستی و اقامتگاهی، مسکونی، مسیرگشایی، ورزشی، حمل‌ونقل و ترافیک، تبلیغات محیطی، فرهنگی و اجتماعی و با هدف توسعه همه جانبه شهر مراغه تدوین شده است.

مقتومی گفت: طرح‌های سرمایه‌گذاری به صورت مشارکتی و به روش‌های مدنی، B.O.T ( احداث، بهره‌برداری، انتقال ) و B.O.L.T ( احداث، بهره‌برداری، اجاره، انتقال ) طراحی شده است.

وی افزود: مجموع حجم سرمایه‌گذاری بسته‌های ارائه شده در همایش سرمایه‌گذاری بیش از ۴۲ هزار میلیارد ریال است.

شهردار مراغه تصریح کرد: با توجه به حضور موفق غرفه شهرداری در همایش ملی سرمایه‌گذاری و استقبال مراجعان و سرمایه‌گذاران از پروژه‌ها و طرح‌های پیش‌بینی شده امیدوار هستیم به‌زودی حامل خبرهای خوشی برای شهروندان مراغه باشیم.

کد خبر 612225

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.