بیت کوین سطح مهم حمایتی را حفظ کرد

بازار امروز ارزهای دیجیتال هم روند نزولی داشت اما کمتر از روز گذشته، با حفظ سطح ۱۹ هزار دلار به نظر می‌رسد توان ریزش بیشتری برای بازار فراهم نباشد و در این روزها باید انتظار بهبود بازار را داشته باشیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، بازار امروز ارزهای دیجیتال هم روند نزولی داشت اما کمتر از روز گذشته، با حفظ سطح ۱۹ هزار دلار به نظر می‌رسد توان ریزش بیشتری برای بازار فراهم نباشد و در این روزها باید انتظار بهبود بازار را داشته باشیم، بیت کوین افت ۰.۳ درصدی و اتریوم افت ۰.۹ درصدی را در روز جاری تجربه کردند، مابقی ارزهای دیجیتال نیز در سطح تعادل در حال نوسان‌اند.

آخرین تحولات قیمتی رمزارزهای برتر بازار

بیت‌کوین (BTC): ۱۹ هزار ۱۳۰ دلار

تغییرات: افت ۰.۲۶ درصدی

اتریوم (ETH): یک هزار ۲۸۳ دلار

تغییرات: افت ۰.۸۹ درصدی

بایننس‌کوین (BNB): ۲۶۹ دلار و ۹۲ سنت

تغییرات: افت ۰.۱۹ درصدی

ریپل (XRP): ۰.۴۸۳ دلار

تغییرات: افت ۰.۶۹ درصدی

کاردانو (ADA): ۰.۳۶۷ دلار

تغییرات: افت ۰.۰۴ درصدی

سولانا (SOL): ۲۹ دلار و ۷۵ سنت

تغییرات: افت ۰.۷۷ درصدی

دوج‌کوین (DOGE): ۰.۰۵۹۰ دلار

تغییرات: رشد ۰.۵۰ درصدی

پالیگان (Polygon): ۰.۷۹۳ دلار

تغییرات: افت ۱.۱۵ درصدی

پولکادات (DOT): شش دلار و ۱۳ سنت

تغییرات: رشد ۰.۷۶ درصدی

ترون (TRON): ۰.۰۶۱۸ دلار

تغییرات: افت ۲.۵۳ درصدی

اوالانچ (Avalanche): ۱۵ دلار و ۵۵ سنت

تغییرات: افت ۱.۰۵ درصدی

تحلیل تکنیکال بیت کوین

بیت کوین سطح مهم حمایتی را حفظ کرد

حمایت: ۱۸ هزار ۹۵۷ دلار

مقاومت: ۲۴ هزار ۲۸۱ دلار

پیش‌بینی: تا زمانی که سطح سبز رنگ باقی مانده است می‌توان به قیمت بیت کوین امیدوار بود، در این روزها روند بازار بیشتر به سمت خنثی تا نوسانی حرکت کرده است.

(سیگنالی در خصوص خرید و فروش نیست.)

دامیننس

دامیننس بیت کوین: ۴۱.۷۲ درصد

دامیننس اتریوم: ۱۷.۹۳ درصد

بیت کوین سطح مهم حمایتی را حفظ کرد

(منظور از دامیننس یک ارز دیجیتال، درصد سهم ارزش دلاری آن ارز در مقایسه با ارزش دلاری کل ارزهای دیجیتال در دنیا است. یعنی یک ارز دیجیتال چه میزان از سهم بازار را به خود اختصاص داده است.)

ارزش بازار رمزارزها در مقابل حوزه دیفای

ارزش بازار رمزارزها: ۸۳۸ میلیارد ۴۰ میلیون دلار

ارزش بازار حوزه دیفای: ۴۰ میلیارد ۶۹۴ میلیون دلار

بیت کوین سطح مهم حمایتی را حفظ کرد

شاخص ترس و طمع

پایداری وضعیت ترس در بازار، قرارگیری در سطح ۲۴ واحد

بیت کوین سطح مهم حمایتی را حفظ کرد

اخبار بازار رمزارزها

بهای بیت کوین تا سال ۲۰۳۰ به یک میلیون دلار می‌رسد

یاسین الماندرجا، تحلیل‌گر مدیریت شرکت سرمایه‌گذاری آرک اینوستمنت (Ark Investment)، در مصاحبه اخیر خود با بلومبرگ پیش‌بینی کرد که بهای بیت کوین به‌زودی رشد می‌کند و تا سال ۲۰۳۰ به یک میلیون دلار می‌رسد. او افزایش موارد استفاده این ارز دیجیتال را دلیلی برای طرح این پیش‌بینی عنوان کرد. گفتنی است که کتی وود، مدیرعامل آرک اینوستمنت نیز پیش‌تر همین پیش‌بینی را مطرح کرده بود.

مجموعه NFT آنتونی هاپکینز رکورد سریع‌ترین فروش تاریخ اوپن سی را شکست

طبق اعلام اورنج کامِت (Orange Comet)، آژانش مسئول طراحی مجموعه NFT آنتونی هاپکینز، بازیگر بریتانیایی برنده دو جایزه اسکار، اولین مجموعه این هنرمند مشهور با عنوان «THE ETERNAL COLLECTION» فقط در هفت دقیقه به‌طور کامل در بازار توکن‌های غیرمثلی اوپن سی به فروش رسیده است. به گفته اورنج کامِت، این سریع‌ترین فروش یک مجموعه NFT در تاریخ اوپن سی محسوب می‌شود.

هکر پلتفرم منگو وجوه سرقت‌شده را بازمی‌گرداند

هکر پلتفرم منگو (Mango) که چند روز پیش ۱۰۰ میلیون دلار از این پروتکل سرقت کرده بود، توافق کرده است تا بخشی از مبلغ سرقت‌شده را به منظور جلوگیری از تعقیب کیفری خود، به تیم منگو بازگرداند. پیشنهاد مربوط به این توافق نشان می‌دهد هکر باید مبلغی حدود ۴۷ میلیون دلار را به تیم منگو بازگرداند.

رشد ۷۵ درصدی ارزش توکن صرافی هوبی در هفت روز اخیر

علی‌رغم ریزش گسترده اخیر بازار ارزهای دیجیتال، ارزش توکن صرافی هوبی (HT) در ۷ روز اخیر ۷۵ درصد افزایش یافته و قیمت آن به نزدیکی ۷.۵ دلار رسیده است. رشد چشم‌گیر توکن صرافی هوبی احتمالاً مربوط به انتصاب جاستین سان، بنیان‌گذار ترون، به‌عنوان مشاور صرافی هوبی و شایعات احتمال خرید سهام این صرافی توسط جاستین سان است. در زمان تدوین این خبر، توکن HT در قیمت ۷.۴۵ دلار معامله می‌شود.

رابرت کیوساکی: دیگر املاک را توصیه نمی‌کنم، بیت کوین بخرید

رابرت کیوساکی، نویسنده کتاب پرفروش «پدر پول‌دار، پدر بی‌پول» که به خاطر موفقیت در سرمایه‌گذاری روی املاک در دهه ۹۰ میلادی و در جریان بحران مسکن در سال ۲۰۰۸ شهرت یافته، به‌تازگی در توئیتر خود گفته است بنا به دلایلی، دیگر مثل گذشته سرمایه‌گذاری روی املاک را توصیه نمی‌کند و به‌جای آن بیت کوین، طلا و نقره را میان گزینه‌های پیشنهادی خود آورده است.

بیل میلر: بیت کوین مانند بیمه در برابر بلایای مالی است

بیل میلر، سرمایه‌گذار کهنه‌کار و سرشناس آمریکایی، اخیراً در مصاحبه‌ای گفته بیت کوین مانند بیمه‌ای در برابر بلایای مرتبط با امور مالی است و به باقی بخش‌های سیستم مالی متصل نیست. او پیش‌تر و در ابتدای سال ۲۰۲۲ نیز گفته بود ۵۰ درصد از سبد سرمایه‌گذاری خود را به بیت کوین اختصاص داده است.

شرکت بازی‌های رایانه‌ای کونامی بازار توکن‌های غیرمثلی خود را راه‌اندازی می‌کند

غول ژاپنی بازی‌های ویدئویی کونامی (Konami)، از برنامه خود برای راه‌اندازی یک بازار برای معاملات توکن‌های غیرمثلی درون بازی و طیف گسترده‌ای از سایر محصولات و خدمات مرتبط با وب ۳.۰ خبر داد. کونامی اعلام کرد که قصد دارد برای ایجاد سیستم و توسعه خدمات برای ارائه تجارب جدید مانند وب ۳.۰ و متاورس، افراد مستعد این حوزه را استخدام کند.

بایننس ۵۷۵ میلیون دلار توکن بایننس کوین را سوزاند

بایننس اعلام کرد که در آخرین فصل توکن‌سوزی بایننس کوین، بیش از دو میلیون توکن به ارزش حدود ۵۷۵ میلیون دلار را سوزانده است. هدف از مکانسیم توکن‌سوزی بایننس کوین، کاهش عرضه این توکن از ۲۰۰ میلیون به ۱۰۰ میلیون در طول زمان است. طبق بیانیه بایننس، حدود ۵٬۰۰۰ توکن از طریق برنامه «پایونیر برن» سوزانده شده است. این برنامه به کاربرانی که به اشتباه توکن‌های خود به آدرس‌های غیرقابل دسترسی ارسال کرده‌اند اجازه می‌دهد تا بخشی از آن‌ها را بازیابی کنند.

نقشه بازار

بیت کوین سطح مهم حمایتی را حفظ کرد

کد خبر 612222

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.