برخوردهای قانونی با سدمعبر در سطح شهر

مدیر واحد پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری شهرکرد، گفت: برخوردهای قانونی با مغازه‌دارهایی که اقدام به مسدودکردن پیاده‌روها می‌کنند، انجام می‌شود.

هادی مهربانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با بیان اینکه برخوردهای قانونی با مغازه‌دارهایی که اقدام به مسدودکردن پیاده‌روها می‌کنند انجام می‌شود، اظهار کرد: شهرداری تاکنون برای پلمب این گونه مراکز اقداماتی انجام داده است، اما همچنان شاهد سد معبر در سطح شهر هستیم.

وی افزود: درحال‌حاضر دو اکیپ از شهرداری به صورت مداوم در حال بررسی سطح شهر هستند و در صورت مشاهده مغازه‌ای که ایجاد سد معبر کرده است، برخوردهای قانونی لازم را انجام می‌دهند.

مدیر واحد پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری شهرکرد خاطرنشان کرد: افرادی که در سطح شهر اقدام به دست‌فروشی می‌کنند، موجب سد معبر و ایجاد مشکلاتی برای شهروندان می‌شوند و لازم است برخوردهای قانونی لازم با این افراد انجام شود.

مهربانی تاکید کرد: شهرداری تلاش دارد با ایجاد بازار روز در روزهای یکشنبه، سه‌شنبه و پنجشنبه، این دست‌فروشان را ساماندهی و معضل سدمعبر را در سطح شهر کاهش دهد تا دست‌فروشان نیز امکان کسب درآمد داشته باشند، اما این مشکل همچنان وجود دارد.

وی با اشاره به ایجاد سدمعبر با مصالح ساختمانی، تصریح کرد: زمانی که پروانه ساخت برای ساختمانی صادر می‌شود به مالک اجازه داده می‌شود برای انجام کار از یک سوم معبر استفاده کند، چراکه برای ساخت ساختمان نیاز به مصالح وجود دارد.

مدیر واحد پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری شهرکرد گفت: شهروندان موظف هستند عملیات ساخت‌وساز را بدون ایجاد مزاحمت انجام دهند و درصورتی‌که بیش از یک سوم معابر توسط این افراد مسدود شود، برخوردهای قانونی توسط نیروهای شهرداری انجام خواهد می‌شود.

کد خبر 612214

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.