ستاره منچسترسیتی قرارداد خود را تمدید کرد!

فیل فودن ستاره منچسترسیتی که یکی از مهره ثابت ترکیب تیم پپ گواردیولا است، قرارداد خود را با سیتیزن‌ها تمدید کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، فیل فودن قراردادش را تا سال ۲۰۲۷ در منچسترسیتی تمدید کرد. قرارداد فودن که از کودکی یک هوادار سیتی بود و در سن هشت سالگی به باشگاه پیوست، قرار بود در سال ۲۰۲۴ به پایان برسد. او اکنون برای سه سال دیگر در ورزشگاه اتحاد خواهد ماند و مصمم است به ۱۱ جامی که قبلاً به دست آورده است اضافه کند.

فودن گفت: "سخت است به بیان اینکه چقدر خوشحالم که این قرارداد را امضا کردم. این یک رویا است." تمام عمرم طرفدار سیتی بودم. من سال‌ها اینجا تمرین کرده‌ام و حتی یک پسر توپ جمع کن بودم.

این باشگاه را بسیار دوست دارم، بنابراین دانستن اینکه تا سال ۲۰۲۷ بخشی از آن خواهم بود، احساس شگفت انگیزی به من می‌دهد. در سال‌های اخیر پیشرفت زیادی کرده‌ام و بسیاری از آن به پپ [گواردیولا] و کادرش مربوط می‌شود که هر روز من را در زمین تمرین راهنمایی می‌کنند. کار کردن با آنها، بهترین شانس را برای پیشرفت بیشتر و تبدیل شدن به بهترین بازیکنی که می‌توانم نام بگیرم، به من می‌دهد. با ترکیبی که در اینجا داریم، احساس می‌کنم می‌توانم به یادگیری و کسب جام‌ها ادامه دهم. این دو چیز برای من مهم هستند."

فودن با انجام ۱۸۲ بازی، فتح چهار جام لیگ برتر و همچنین کسب جوایز بهترین بازیکن جوان سال PFA و بهترین بازیکن فصل لیگ برتر، به عضوی جدایی ناپذیر از تیم گواردیولا تبدیل شده است.

سیتی روز یکشنبه به مصاف رقیب سرسخت خود لیورپول می‌رود و در اواخر امسال، مهاجم انگلیسی باید بخشی از تیم گرت ساوتگیت در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر باشد.

کد خبر 612212

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.