از گلزنی مهرداد محمدی تا برگزاری دربی ایرانی‌ها در قطر

شب گذشته مهرداد محمدی برای السیلیه گلزنی کرد، محمدحسین کنعانی‌زادگان و شجاع خلیل‌زاده با یاران امید ابراهیمی بازی کردند و سامان قدوس و سعید عزت‌اللهی برای تیم‌هایشان به میدان رفتند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، شب گذشته در ادامه مسابقات لیگ‌های اروپایی و حاشیه خلیج‌فارس، لژیونرهای ایرانی در پیراهن تیم‌های باشگاهی‌شان و در هفته جدید لیگ به میدان رفتند و فرصت بازی‌کردن را به صورت محدود یا کامل پیدا کردند.

- در گروه A جام ستارگان قطر، تیم‌های فوتبال الاهلی و الوکره مقابل یکدیگر قرار گرفتند که این دیدار در پایان با تساوی دو بر دو میان دو تیم به پایان رسید.

محمدحسین کنعانی‌زادگان و شجاع خلیل‌زاده در الاهلی و امید ابراهیمی در الوکره از ابتدا در ترکیب قرار گرفتند و به‌طور کامل در زمین حضور داشتند.

- در چارچوب هفته یازدهم رقابت‌های لیگ‌برتر انگلیس، تیم فوتبال برنتفورد در خانه با نتیجه دو بر صفر از سد برایتون گذشت.

سامان قدوس، هافبک ملی‌پوش ایران، در دقیقه ۸۷ به‌جای ریکو هنری وارد زمین شد و فرصت اندکی برای حضور در ترکیب زنبورهای انگلیس پیدا کرد.

- در گروه A جام ستارگان قطر، تیم فوتبال السیلیه مقابل ام‌صلال به تساوی یک بر یک رضایت داد.

مهرداد محمدی در ترکیب اصلی السیلیه حضور داشت و دقیقه هفت تک‌گل تیمش را وارد دروازه حریف کرد.

- در هفته سیزدهم مسابقات لیگ دسته‌اول دانمارک نیز تیم فوتبال وایله بولدکلاب مقابل هوبرو قرار گرفت و در نهایت تن به شکست سه بر صفر در خانه حریف داد.

سعید عزت‌اللهی هافبک ایرانی وایله، به‌طور کامل در ترکیب تیمش قرار گرفت؛ وایله با ۲۸ امتیاز در صدور جدول لیگ دسته‌اول دانمارک قرار دارد.

کد خبر 612211

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.