درخشش ملی‌پوشان ایران با ۲ مدال طلا و ۲ مدال نقره

در چارچوب رقابت‌های دوومیدانی قهرمانی نوجوانان آسیا، ملی‌پوشان کشورمان به دو مدال طلا و دو مدال نقره دست پیدا کردند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در دومین روز از چهارمین دوره مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا در کویت، سینا افشین‌فر نوجوان خوش آتیه و با استعداد کشورمان در ماده دهگانه با کسب ۶۴۱۷ امتیاز ضمن کسب عنوان نایب‌قهرمانی مدال نقره دریافت کرد. در این ماده نمایندگان کشورهای ازبکستان قهرمان و عربستان سوم شدند.

در ادامه سجاد آقایی نماینده کشورمان در دو ۴۰۰ متر با ثبت زمان ۴۸.۳۷ ثانیه موفق به کسب عنوان نخست سد و اولین مدال طلا را برای تیم کشورمان به ارمغان آورد؛ در این ماده نمایندگان کشور سریلانکا در جایگاه‌های دوم و سوم قرارد.

علاوه‌بر آن، فرید قرنجیک در پرش سه‌گام با پرشی معادل ۱۴.۳۵ متر نایب‌قهرمان شد و مدال نقره دریافت کرد؛ در این ماده نماینده کشور مالزی قهرمان و پرنده عربستانی در جایگاه سوم قرار گرفت.

همچنین در جریان سومین روز از چهارمین دوره رقابت‌های قهرمانی نوجوانان آسیا در کویت، مهدی هفت‌چشمه در پرتاب‌کش با پرتابی معادل ۶۸.۳۰ متر قهرمان شد و دومین مدال طلا را برای کشورمان به ارمغان آورد. گفتنی است در این ماده پس از نماینده کشورمان ورزشکاران هند و کویت به ترتیب با پرتاب‌های ۶۷.۰۳ و ۶۴.۹۰ متر دوم و سوم شدند.

کد خبر 612201

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.