بهبود روند ارزهای دیجیتال

بیت‌کوین امروز با رشد ۰.۵ درصدی به محدوده ۱۹هزار ۲۴۴دلار رسید و رمزارز اتریوم نیز با رشد ۱.۶۳ درصدی در سطح یک هزار ۳۰۵ دلار قرار گرفت، سایر رمزارزهای بازار نیز روند مثبتی را تجربه کردند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، با واکنش بیت‌کوین به سطح مهم حمایتی ۱۹ هزار در روز گذشته شاهد بهبود روند کلی بازار بودیم، این رمزارز با رشد ۰.۵ درصدی به محدوده ۱۹ هزار ۲۴۴ دلار رسید و رمزارز اتریوم نیز با رشد ۱.۶۳ درصدی در سطح یک هزار ۳۰۵ دلار قرار گرفت، سایر رمزارزهای بازار نیز روند مثبتی را تجربه کردند.

آخرین تحولات قیمتی رمزارزهای برتر بازار

بیت‌کوین (BTC): ۱۹ هزار ۲۴۴ دلار

تغییرات: رشد ۰.۵۱ درصدی

اتریوم (ETH): یک هزار ۳۰۵ دلار

تغییرات: رشد ۱.۶۳ درصدی

بایننس‌کوین (BNB): ۲۷۱ دلار و ۵۳ سنت

تغییرات: رشد ۰.۵۴ درصدی

ریپل (XRP): ۰.۴۶۸ دلار

تغییرات: افت ۳.۲۹ درصدی

کاردانو (ADA): ۰.۳۶۸ دلار

تغییرات: رشد ۰.۳۸ درصدی

سولانا (SOL): ۳۰ دلار و ۲۵ سنت

تغییرات: رشد ۱.۴۲ درصدی

دوج‌کوین (DOGE): ۰.۰۵۸۹ دلار

تغییرات: افت ۰.۲۰ درصدی

پالیگان (Polygon): ۰.۸۰۴ دلار

تغییرات: رشد ۱.۲۹ درصدی

پولکادات (DOT): شش دلار و ۱۹ سنت

تغییرات: رشد ۰.۶۱ درصدی

ترون (TRON): ۰.۰۶۲۲ دلار

تغییرات: افت ۰.۴۹ درصدی

اوالانچ (Avalanche): ۱۵ دلار و ۸۲ سنت

تغییرات: رشد ۱.۶۲ درصدی

تحلیل تکنیکال بیت کوین

بهبود روند ارزهای دیجیتال

حمایت: ۱۸ هزار ۹۵۷ دلار

مقاومت: ۲۴ هزار ۲۸۱ دلار

پیش‌بینی: همان‌طورکه روز گذشته هم پیش‌بینی شد برآورد کردیم بازار فردا می‌تواند روند مثبتی داشته باشد و دلیل آن نیز نفوذ به منطقه مهم حمایتی بیت کوین بود، به نظر می‌رسد بازار پتانسیل رشد تا سطوح بالاتری را دارد.

(سیگنالی در خصوص خریدوفروش نیست.)

دامیننس

دامیننس بیت کوین: ۴۱.۷۳ درصد

دامیننس اتریوم: ۱۸.۰۷ درصد

بهبود روند ارزهای دیجیتال

(منظور از دامیننس یک ارز دیجیتال، درصد سهم ارزش دلاری آن ارز در مقایسه با ارزش دلاری کل ارزهای دیجیتال در دنیا است. یعنی یک ارز دیجیتال چه میزان از سهم بازار را به خود اختصاص داده است.)

ارزش بازار رمزارزها در مقابل حوزه دیفای

ارزش بازار رمزارزها ۸۴۳ میلیارد ۵۶۸ میلیون دلار

ارزش بازار حوزه دیفای ۴۱ میلیارد ۵۵ میلیون دلار

بهبود روند ارزهای دیجیتال

شاخص ترس و طمع

شاخص ترس و طمع در سطح ۲۰ واحد قرارگرفته که به معنای ترس شدید است در صورتی که روند بازار فردا نیز مثبت باشد پیش بینی می‌کنیم روند این شاخص بهبود یابد.

بهبود روند ارزهای دیجیتال

اخبار بازار رمزارزها

رشد چشمگیر توکن‌های PHA، MDX و QUACK در هفته گذشته

بر اساس داده‌های سایت کوین مارکت کپ، در طول یک هفته اخیر سه توکن ام‌دکس (MDX)، فالا نتورک (PHA) و QUACK جزو پربازده‌ترین ارزهای دیجیتال بوده‌اند و عملکرد چشمگیری داشته‌اند. در طی هفته گذشته، بهای توکن فالا نتورک ۱۹۴ درصد و قیمت توکن ام‌دکس ۱۱۴ درصد افزایش یافته است. ارزش توکن QUACK نیز در این مدت حدود ۱۱۴ درصد رشد کرده است.

یک نهنگ ۵۰۰ بیت کوین را بعد از بیش از پنج سال غیرفعال بودن جابه‌جا کرد

یک نهنگ ناشناس بیت کوین ۵۰۰ واحد از این ارز دیحیتال که برای بیش از پنج سال غیرفعال بودند را منتقل کرد. داده‌های درون زنجیره کریپتو کوانت نشان می‌دهد یک نهنگ بیت کوین که برای پنج تا هفت سال گذشته غیرفعال بوده است، اخیراً حدود ۵۰۰ بیت کوین را انتقال داده است. داده‌ها نشان می‌دهد که این کیف پول، بیت‌کوین‌های مورد اشاره را در مدت زمانی بین پنج تا هفت سال گذشته به صورت ثابت و بدون جابه‌جایی در آدرس خود نگه داشته است.

هکر مانگو مارکتس هویت خود را آشکار کرد

هکر پلتفرم وام‌دهی مبتنی بر سولانا مانگو مارکتس (Mango Markets)، ضمن آشکارسازی هویت خود، اقدام خود را «یک استراتژی معاملاتی بسیار سودآور» خوانده است. نام این هکر آبراهام آیزنبرگ است و وی، خود را یک «معامله‌گر آثار هنری دیجیتال» معرفی می‌کند. او در این رابطه این گونه توییت زده است: «من با یک تیم که هفته گذشته یک استراتژی معاملاتی بسیار سودآور را انجام دادند شریک بودم.

هکر تمپل دائو سرمایه‌های سرقت‌شده را از طریق میکسر تورنادو کش انتقال داده است

داده‌های اتراسکن (Etherscan) نشان می‌دهند که هکر پروتکل تمپل دائو (TempleDAO) سرمایه‌های سرقت‌شده را از طریق میکسر ارزهای دیجیتال تورنادو کش (Tornado Cash) انتقال داده است. گفتنی است که در روزهای اخیر یکی از خزانه‌های سهام‌گذاری تمپل دائو مورد حمله قرار گرفت و ۱,۸۳۰ اتریوم به ارزش ۲.۳ میلیون دلار از آن به سرقت رفت.

بن آرمسترانگ: کاردانو می‌تواند از اتریوم پیشی بگیرد

بن آرمسترانگ، یوتیوبر پرحاشیه حوزه ارزهای دیجیتال که با نام مستعار BitBoy هم شناخته می‌شود؛ پیش‌بینی جدیدش درباره پیشی گرفتن ارزش بازار کاردانو از اتریوم، در توئیتر جار و جنجال زیادی به‌پا کرده است. طبق گفته این اینفلوئنسر معروف ارزهای دیجیتال، سبقت گرفتن کاردانو از اتریوم می‌تواند طی شش سال آینده رخ دهد. گفتنی است که بسیاری از طرفداران کاردانو معتقدند چنین تغییری در بلندمدت یک امکان واقعی است، در شرایطی که طرفداران اتریوم به شدت با این اظهارات مخالفت کرده‌اند.

سومین بانک بزرگ فرانسه مجوز ارائه خدمات ارزهای دیجیتال را دریافت کرد

سوسیته جنرال (Société Générale)، سومین بانک بزرگ فرانسه از نظر ارزش بازار، ماه گذشته برای ارائه خدمات ارزهای دیجیتال در این کشور مجوز دریافت کرده است. این بانک اکنون از طریق زیرمجموعه متمرکز بر بلاک چین خود یعنی سوسیته جنرال فورج (Societe Generale Forge) می‌تواند خدمات امانی و معاملاتی ارزهای دیجیتال را ارائه دهد.

بنیان‌گذار ترون: رابطه چین با ارزهای دیجیتال در آینده بهتر خواهد شد

جاستین سان، بنیان‌گذار بلاک چین ترون، اخیراً در مصاحبه‌ای با بلومبرگ گفته است تصور می‌کند با وجود سیاست‌های ضد بیت کوین و ضد ماینینگ مقامات چینی، رابطه و نحوه برخورد این کشور با ارزهای دیجیتال در آینده بهتر خواهد شد. او همچنین گفته است با توجه به سقوط قیمت‌ها، اکنون بهترین زمان برای بازگشت به بازار و خرید ارزهای دیجیتال است.

نقشه بازار

بهبود روند ارزهای دیجیتال

کد خبر 612199

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.